Diferencies ente revisiones de «Sacerdote»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Jerusalén +Xerusalén)
m us>>os
Llinia 38:
La [[relixón cristiana]] concibe'l sacerdociu tamién dende una perspectiva bíblica que apuerta a otra interpretación de la doctrina levítica. Primero de too, dende la perspectiva xudía, [[Xesucristo]] nun sería un sacerdote al nun pertenecer a la tribu de Leví, sinón que yera descendiente de [[David]] de la [[tribu de Judá]]. El xudaísmu, en contraste col [[cristianismu]], reconoz sicasí en Jesús a un [[rabino]], esto ye, un maestru, más que cualesquier otra cosa.
 
Los cristianos creen sicasí que [[Xesucristo]] ufiertar en sacrificiu polos [[pecáu|pecáos]]s de la humanidá apurriendo la so vida na [[Cruz]] y, siendo Sumu y Eternu Sacerdote según l'orde de Melquisedec. Cuidao que Cristu ye Sumu Sacerdote y el so sacerdociu ye perpetuu, convertir nel Redentor. Pero la visión de la participación del pueblu nesti sacrificiu varia ente les distintes cañes del cristianismu. Magar Jesús ye, dientro de la lóxica y la [[teoloxía]] cristiana, l'únicu Sacerdote capaz d'efectuar tal sacrificiu, él mesmu instituye a los sos [[apóstoles]] como los anunciadores de la fe a les naciones y en dichu maxisteriu constrúi la nueva lóxica levítica. El cristianismu toma entós de l'antigua tradición xudía'l conceutu de "Pueblu de Dios", "Nación Santa" y "Pueblu Sacerdotal", y ésti estenderíase a toos aquellos qu'entren dientro de la dinámica del "Nuevu Pueblu de Dios".
 
Pa les enseñances cristianes, ye importante la doctrina contenida na [[Epístola a los hebreos]], que xustifica la mayor perfección del sacerdociu de Xesucristo sobre l'antiguu sacerdociu de [[Aarón]]. Nesta epístola llamar al nuevu sacerdociu «el sacerdociu de [[Melquisedec]]», pa indicar que ye un sacerdociu ensin venceyar al heriedu levítica. Llámase-y sacerdociu de Melquisedec, o más puramente dichu: Sacerdociu según l'orde de Melquisedec, porque'l personaxe bíblicu Melquisedec tuvo esti sacerdociu, que ye'l Santu Sacerdociu según l'Orde del Fíu de Dios, el mesmu sacerdociu col cual Cristu efectuaría la expiación nel meridianu de los tiempos.
Llinia 59:
[[Archivu:Ignacy_Posadzy.jpg|thumb|Un sacerdote católicu.]]
 
Tanto los cristianos [[católicu|católicos]]s como los [[Ilesia Ortodoxa|ortodoxos]] y [[Ilesia Copta|coptos]] creen que tolos [[bautismu|bautizaos]] participen del sacrificiu de [[Cristu]] (corredención) al ufiertar los sos dolores y sufrimientos pa la remisión de los pecaos sos y de los demás yá que son parte de la [[Ilesia]], "Cuerpu de [[Cristu]]". Esta participación ye conocida como «sacerdociu común de los fieles». Amás, creen que Jesús instituyó un sacerdociu [[ministru|ministerial]] ente los [[Apóstol]]es y los sos sucesores pa la celebración de los [[sacramentu|sacramentos]]s, especialmente la [[Eucaristía]], y realizar otres xeres pastorales, poniéndose al completu serviciu de [[Cristu|Divos]] y de la [[Ilesia]]. A quien participen d'esti ministeriu denominar [[clérigu|clérigos]]s. Esti sacerdociu recibir sacramentalmente ([[orde sacerdotal]]) en tres grado: el [[diáconu|diaconáu]], el [[presbíteru|presbiterado]] y l'episcopáu (los [[obispu|obispos]]s), que se considera'l sacerdociu plenu.
Son ordenaos sacerdotes solo los varones bautizaos con fiel apegu a la tradición instituyida por Xesucristo al llamar solu varones nel so grupu de los 12 apóstoles. Amás, los candidatos al episcopáu adquieren el compromisu del [[celibatu]], nel [[ritu llatinu]] tamién se-yos esixe a los presbíteros. Cfr. Mat 10, 3 y 1 Cor 7, 32.