Diferencies ente revisiones de «Mahabharata»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínees +llinies)
Llinia 109:
== Estensión ==
El ''Majabhárata'' ye un testu escritu n'idioma [[sánscritu]] que se considera clave del [[Hinduismu|hinduismu.]] Ye'l segundu trabayu lliterariu más estensu del mundu (dempués de los Cuentos tibetanos de Gesar).
La versión completa contien unes 100 000 llíneesllinies, siendo cuatro veces más estensu que la ''[[Biblia]]'' y ocho veces más llargu que la ''[[Ilíada]]'' y l'Odisea xuntes.
 
== Contestu ==
Llinia 133:
Esti mitu tamién sirve como una esplicación popular alrodiu de por qué la imaxe de Ganesh tien rotu'l canil esquierdu: na priesa por escribir, falló la pluma del dios, entós él rompió la punta de #el so canil y #usar como pluma (usando la so sangre como tinta) con cuenta de que'l dictáu nun s'atayara.
 
La dificultá qu'enfrentó Ganesh al escribir el ''Majabhárata'', como describe'l mitu, podría ser real, y podría ser el problema de les persones que trataben de poner por escritu les hestories que recitaben los recitadores profesionales. Estos podríen nun ser capaces de frenar el recitáu y volver #empezar, una y bones les llíneesllinies yeren aprendíes de memoria como un recitáu continuu.
 
El nome Ganapati #usar pa designar a un líder escoyíu pola elite. Na antigua India había reinos (pequenes zones o provincies), dirixíos por ''rashás'', y tamién había una especie de repúbliques empobinaes por líderes (escoyíos poles #casta cimeres, como n'Atenes), o ''ganapatis''.