Diferencies ente revisiones de «Jawaharlal Nehru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m us os
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínees +llinies)
Llinia 61:
# La Parte C incluyó estaos incluyíos dambes provincies, los antiguos comisarios principales y dellos estaos principescos, y cada unu rexir por un comisariu xefe nomáu pol Presidente de la India.
# L'únicu Estáu Parte D yeren les isles [[Andaman]] y [[Nicobar]], que s'alministraben por un teniente gobernador nomáu pol gobiernu central.
N'avientu de 1953, nomó la Comisión de Reorganización de los Estaos Xuníos pa la creación d'estaos nes llíneesllinies llingüístiques foi encabezada pol xuez [[Fazal Ali]] y tamién la comisión, conocida como la Comisión Fazal Ali. Los esfuerzos d'esta comisión fueron supervisaos por [[Govind Pant Ballabh]], que foi ministru del Interior de Nehru n'avientu de 1954.
La comisión creó un informe en 1955 qu'encamienta la reorganización de los estaos de la India:
 
Na Séptima Enmienda, la distinción de tres tipo d'estaos esistentes A, B y C, quedó modificada por cuenta de qu'abolióse la Parte A. La distinción ente estaos de la parte A y la parte B retiróse, y recibió el nome "estaos". Un nuevu tipu d'entidá, el territoriu de la unión, sustituyó a la clasificación como Parte C Parte D o estatal.
 
Promovio'l pan-indixenismu. Negar a reorganizar los estaos en cualesquier de les llíneesllinies relixoses o étniques. Eruditos occidentales na so mayoría emponderaron a Nehru pola integración de los estaos nuna república moderna, pero l'actu nun foi aceptáu universalmente na India.
 
== La educación y la reforma social ==