Diferencies ente revisiones de «Tradición»

Contenido eliminado Contenido añadido
m us>>os
Llinia 3:
'''Tradición''' ye caúna d'aquelles pautes de convivencia qu'una [[comunidá]]<ref>"Cultura y compromisu" de M. Mexái (1990), México D.F. </ref> considera dignes de constituyise como una parte integral de les sos [[usos y costumes]]. La tradición suel tratar genéricamente sobre'l [[conocencia]] y tamién sobre principios o fundamentos socioculturales selectos, que por consideralos especialmente pervalibles o acertaos preténdese estender al común, asina unes [[xeneraciones]] van tresmitir a les siguientes con cuenta de que que se caltengan, consolídense, afacer a nueves circunstancies. Tamién se llama ''tradición'' a'l patrones que pueden formar [[idiosincrasia]]s, como les tradiciones: exipcia, griega, romana, etc. El [[cambéu social]] alteria'l conxuntu d'elementos que formen parte de la tradición.
 
Tamién s'emplega la llocución ''tradición popular'' p'aludir a los [[Valor (axoloxía)|valores]], [[creencia]]s, [[costumes]] y formes d'espresión artística característicos d'una comunidá, cuantimás a aquellos que se tresmiten per vía oral. Lo tradicional coincide asina, en gran midida, cola [[cultura]] y el [[folclore]] o la sabiduría popular, como nos [[refraneru|refraneros]]s.
 
{{caxa de cita| De la '''tradición''', según esto ye fía la hestoria, y l'escrita que primero foi vocal, y ser toes, pos tradición ye narración, opinión y doctrina derivada vocalmente, ensin escribir, col usu de padres a fíos, y de los que vieron les coses, a los que nun les vieron. |[[Luis Cabrera de Córdoba]], 1611.}}