Diferencies ente revisiones de «USA Today»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínees +llinies)
Llinia 40:
''USA Today'' foi fundáu'l [[15 de setiembre]] de [[1982]] por Allen Neuharth. Pretende romper colos periódicos más tradicionales (consideraos dacuando demasiáu grises, llenos de palabres y ensin color), con un estilu llenu de grandes diagrames y fotografíes. Ye tamién conocíu poles sos encuestes sobre les opiniones del públicu estadounidense.
 
Primeramente'l periódicu tamién pretendía caltenese amás de los métodos tradicionales de distribución, anguaño viéndese per mediu d'unos espachadores con cantos curvos que pola so forma recuerden antigües televisiones más qu'un espachador tradicional de periódicos. USA Today tamién buscó afaese a los viaxeros de negocios y distribuyíase llargamente n'aerollíneesaerollinies, aeropuertos y hoteles, como forma adicional a otros puntos de vienta. Tamién foi unu de los primeros periódicos n'utilizar transmisión vía satélite pa mandar la edición final a distintes localidaes del país pa la so impresión y distribución en mercaos rexonales. La innovación y l'usu de centros rexonales d'impresión dexaron retrasar la hora de zarru de les ediciones y poder incorporar eventos más recién de noticies y deportes en cada edición.
 
El periódicu demostró ser un ésitu, sicasí'l so críticos haber acusáu de trivializar les noticies. El so estilu de redacción escasamente usa enunciaos subordinaos y xeneralmente nun tien más de trés enunciaos principales por párrafu, tou ello coles mires de facilitar la so llectura. Como resultancia, nos sos primeros díes referíase-y peyorativamente como "McPaper" o "McNewspaper" en referencia a la simplicidá de la comida rápida de [[McDonald's]] (quien anguaño distribúi'l periódicu). Aun así, l'usu de color, gráficos y otros elementos, foi asonsañáu por otres revistes y periódicos. La so sección deportiva ye particularmente popular por cuenta de esto y a la so amplia cobertoria de los eventos.