Diferencies ente revisiones de «Xeografía de Canadá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Océano +Océanu)
m us>>os
Llinia 148:
La silvicultura foi una industria importante pa Canadá dende fai enforma. Los productos procedentes del monte representen un quintu de les esportaciones nacionales. Les provincies onde se destacar esta industria son la [[Columbia Británica]], [[Ontario]] y [[Quebec]]. El 54% del suelu canadiense ta cubiertu por montes, de los cualos los montes boreales representen cuatro quintos.
 
[[Archivu:Grain Elevator 047.jpg|thumb|250px|[[Silu|Silos]]s de granos en Alberta.]]
 
El 5% de la tierra ye cultivable en Canadá; inclusive dientro d'esi baxu porcentaxe non puede practicase una collecha permanente. El 3% del terrén ta cubiertu por pasturas. Canadá tien 7.200 km² (280 el mio²) de tierra irrigada (1993 envaloráu). Les rexones agrícoles en Canadá inclúin les [[praderíes canadienses]], la [[Lower Mainland]] y los pandos interiores na Columbia Británica, la cuenca del [[río San Llorienzo|San Llorienzo]] y les [[Provincies marítimes de Canadá|Provincies Marítimes]]. Los principales productos agrícoles inclúin [[Linum|llinu]], [[avena]], [[trigu]], [[maíz]], [[cebada]], [[remolacha]] y [[centenu]] nes praderíes; llinu y maíz en [[Ontario del suroeste]]; avena y [[papa]]s nes Provincies Marítimes. Les [[fruta]]s y [[verdura]]s son cultivaes principalmente nel [[Annapolis Valley]] de [[Nueva Escocia]], en [[Ontario del suroeste]], na rexón ontariana de [[Golden Horseshoe]], a lo llargo de la mariña sur de la [[badea Xeorxana]] y nel valle del [[ríu Okanagan]] na Columbia Británica. El [[ganáu bovino]] ye criáu nos valles de la Columbia Británica, nes praderíes y en Ontario del suroeste; les [[oveya]]s, nos valles de la Columbia Británica, nes praderíes, en Quebec y nes Provincies Marítimes; y los [[gochu|gochos]]s, nes praderíes y en Ontario del suroeste. Esisten rexones de [[ganadería]] significatives en rexones del centru de Nueva Escocia, sur de New Brunswick, valle del San Llorienzo, [[Ontario del nordés]], Ontario del suroeste, valle del [[ríu Coloráu del Norte]] en Manitoba y valles del este de la Columbia Británica, na [[isla de Vancouver]] y la [[Lower mainland]].
 
Los [[combustibles fósiles]] convirtiéronse nun recursu importante más apocayá. Ente que los depósitos de [[petróleu]] de Canadá nun son abondosos, el desenvolvimientu tecnolóxicu de les décades recién fixo posible la producción de [[alquitrán]] en Alberta hasta'l puntu de convertir el país n'unu de les sos mayores reserves. Canadá esplotó dende fai enforma les sos grandes reserves de [[carbón]] y [[gas natural]].
Llinia 156:
Los recursos mineros canadienses son variaos y abondosos. A lo llargo del Escudu Canadiense y nel norte esisten reserves importantes de [[fierro]], [[níquel]], [[cinc]], [[cobre]], [[oru]], [[chombu]], [[molibdenu]] y [[uraniu]]. Grandes concentraciones de [[diamante]]s fueron apocayá esplotaes nel árticu, faciendo de Canadá unu de los sos principales productores.
 
La gran cantidá de ríos pudo caltener una estensiva producción de [[enerxía hidroeléctrica]], que ta principalmente desenvuelta na Columbia Británica, Ontario, Quebec y Llabrador. Los numberosos [[banzáu|banzáos]]s aprovió una fonte d'enerxía llimpia y fiable.
 
== Desventaxes naturales ==