Diferencies ente revisiones de «Cambéu social»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q1510761
m -as >> -es
Llinia 1:
El '''cambéu social''' ye una alteración apreciable de les [[estructura social|estructures sociales]], les consecuencies y manifestaciones d'eses estructures amestaes a les normes, los valores y a los productos de les mesmes.
 
L'estudiu del cambéu social entiende la determinación de les [[causa|causes]]s o factores que producen el cambéu social. El términu ye relevante n'estudios dedicaos a [[hestoria]], [[economía]] y [[política]], y puede tomar dende conceutos como [[revolución]] y cambéu de [[paradigma|paradigmes]]s hasta cambeos superficiales nuna pequena comunidá. La [[idea de progresu]] y l'idea de [[innovación]] son conceutos que tienen d'incluyise nel analís.
 
El cambéu social inclúi aspeutos como l'ésitu o fracasu de diversos sistemes políticos y fenómenos como la [[globalización]], la [[democratización]], el desenvolvimientu y el [[crecedera económica]]. Esto ye: el cambéu social consiste na evolución de les sociedaes, dende cambeos a gran escala hasta pequenes alteraciones. L'estudiu del cambéu social suel considerase una caña de la [[socioloxía]] y l'asistencia social, pero tamién atañe a les ciencies polítiques, económiques, a la [[antropoloxía]] y a munches otres [[ciencies sociales]].