Diferencies ente revisiones de «Conflictu social»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q2672648
m -as >> -es
Llinia 43:
La visión alternativa, de la guerra como actividá racional, basar en dos percepciones. La orixinal de von Clausewitz alrodiu de la guerra constituyendo la persecución de (oxetivos de) la política per otros medios y una percepción posterior (implícita en von Clausewitz) qu'indica que se recurriría a la guerra cuando s'envalora que les ganancies superen a les perdíes potenciales (esto ye, al traviés d'un analís de [[costo-beneficiu]]). De la mesma, puédense distuinguir dos asities:
* La teoría de la primacía de les polítiques doméstiques: atópase, por casu, nes obres de Eckart Kehr y [[Hans-Ulrich Wehler]] (op. cit), Pa esta posición, la guerra ye'l productu de condiciones doméstiques. Asina, por casu, la Primer Guerra Mundial nun foi productu de disputes internacionales, trataos secretos o considerancies estratéxiques, sinón la resultancia de condiciones socio polítiques (incluyendo económiques) que, a pesar de ser comunes a delles sociedaes, faíen sentir tensiones a caúna d'elles en forma interna, tensiones que solo se pudieron resolver al traviés de la guerra.
* La teoría de la primacía de la política internacional, que s'atopa, por casu, na concepción de [[Leopold von Ranke]], d'alcuerdu a quien ye la decisiones d'estadistes motivaos por considerancia [[geopolítica|geopolítices]]s les que conducen a la guerra.
 
== Notes y referencies ==