Diferencies ente revisiones de «Países del Loira»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-océano +océanu)
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-\[\[\b([a-zA-ZáéíóúÁÉÍÓÚñÑ]+)(a\b)\]\]s\b +\1es)
Llinia 33:
El relieve de la rexón ta formáu peles llombes de la Vendée al sur, y al norte de [[Sarthe]] y de [[Mayenne]], polos ''Coëvrons'', los ''Alpes Mancelles'', el ''Monte de Perseigne'' y les ''llombes de Perche''. El puntu culminante ye'l ''Monte de Avaloirs'' (417 metros). La mayor parte de la rexón asitiar nel [[macizu Armoricano]]. Solo una pequena parte atopar nuna depresión sedimentaria, la metá esti de los departamentos de [[Maine y Loira]] y [[Sarthe]], que tán mui cerca del centru de Francia dende'l puntu de vista topográficu.
 
La rexón parte con el [[océanu Atlánticu]] mientres 368 km y tien dos isles importantes: la [[isla de Noirmoutier]] y la [[isla de Yeu]]. Les mariñes son alternativamente predreses y arenoses. Munches [[marisma|marismes]]s ganaes al mar a lo llargo de los sieglos asítiense cerca de la mariña, como les marismas de [[Brière]], el [[Marais bretón]] y el [[Marais Poitevin]].
 
La rexón ye la 5ª de [[Francia]] tocantes a la superficie tres [[Mediodía-Pirineos]], [[Ródano-Alpes]], [[Aquitania]] y [[Centru (Francia)|Centru]].