Diferencies ente revisiones de «Fusil»

Contenido eliminado Contenido añadido
m us os
m plurales mal formaos
Llinia 147:
Pa siguir el proyectu, se rebautizó col nome de '''MP42''', pa fae-y creer a Hitler que se desenvolvería un nuevu subfusil. El proyectu de Haenel yera'l más vidable y foi sometíu a una serie de modificaciones antes de fabricalos. El nuevu prototipu llamóse ''MP43''. Los MP43 fueron probaos en combate per primer vegada nel frente rusu cerca de [[Cholm]], a finales de 1942, con escelentes resultancies. El primer pidíu foi apurríu al exércitu alemán en [[1943]].
 
Dempués de recibise'l primer pidíu, [[Adolf Hitler|Hitler]] ordenó una investigación por desobedecerse los sos ordes y, darréu atayar, sosprendíu de los informes que confirmaben les ventayes del MP43 nel campu de batalla, polo qu'ordenó la producción masiva en desterciu de los [[subfusil]]yees.
 
En [[1944]] la infantería alemana adoptó'l MP43 como arma común, rebautizada como '''MP44''', y darréu por Hitler col nome de '''StG44''' (''Sturmgewehr 1944'', n'alemán). ''Sturmgewehr'' significa ''fusil d'asaltu'' en [[Idioma español|castellán]] y de ende provien el nome d'esti tipu de fusiles. El númberu total d'unidaes fabricaes hasta la so última producción foi d'unes 650.000 al rematar la [[Segunda Guerra Mundial]].
Llinia 201:
P'atacar blancos a más de 300 m, empléguense [[Fusil de francotirador|fusiles de francotirador]] o [[ametralladores]] que disparen el 7,62 x 51 OTAN. Últimamente xeneralizóse ente los francotiradores l'empléu de fusiles de gran calibre, como de [[12,7 × 99 mm OTAN|12,7 mm]] (.50 BMG), que la so misión ye destruyir con bales antiblindaje vehículos blindaos llixeros ya instalaciones enemigues hasta 1000 m de distancia.
 
Tamién se xeneralizaron los fusiles con más pieces feches de [[polímeru|polímeros]], que-yos apurren mayor llixereza, según los fusiles d'asaltu con [[colimador]]yees, xeneralmente de 1,5x aumentos, p'amontar la puntería del combatiente.
 
== Vease tamién ==