Diferencies ente revisiones de «Trogonidae»

Contenido eliminado Contenido añadido
m us>>os
m plurales mal formaos
Llinia 23:
Los '''trogónidos''' ('''Trogonidae''') son la única [[familia (bioloxía)|familia]] del [[orde (bioloxía)|orde]] de los '''Trogoniformes'''. Engloba a los '''trogones''' (tamién llamaos '''sucurúas''' o '''surucuaes''') y a los '''quetzales''' (''[[Pharomachrus]]''). La palabra [[idioma griegu|griega]] ''trogon'' significa «esmordigañar» y refierse al fechu qu'estes [[aves]] furen furacos nos [[árbol]]es o en [[termiteru|termiteros]] pa construyir los sos niales.
 
Los '''trogones''' son residentes de los montes tropicales de too el mundu, cola mayor diversidá en [[América Central]] y [[América del Sur]]. El xéneru ''[[Apaloderma]]'' contien les poques especies orixinaries de [[África]], y el xéneru ''[[Harpactes]]'' ye orixinariu de [[Asia]]. El restu d'especies pertenecen a les rexones [[neotropical]]yees.
Alimentar d'insectos y frutos, y los sos picos anchos y pates débiles reflexen la so dieta y los vezos arbóreos. Anque'l so vuelu ye rápido, estes aves son reticentes a volar cualquier distancia. Los trogones nun emigren.