Diferencies ente revisiones de «Johannes Brahms»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Dando formatu ISBN
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 45:
En 1896 morrió Clara Schumann, lo que supunxo un gran golpe pa Brahms, anque nunca se llegó a esclariar la naturaleza de les verdaderes relaciones ente dambos, y a pesar de producise un distanciamientu que los sos motivos nun se conocen.
 
Munchos consideraron a Brahms como sucesorsocesor de [[Ludwig van Beethoven|Beethoven]]. Como la mayoría d'el compositores románticos, Brahms veneraba a Beethoven, quien exerció una marcada influencia nél. Pero tamién sintió una gran almiración polos grandes compositores de la dómina clásica, [[Wolfgang Amadeus Mozart|Mozart]] y [[Franz Joseph Haydn|Haydn]]. Coleccionaba primeres ediciones de les sos partitures y autógrafos, ya inclusive editaba partitures de les obres que se representaben davezu. La so identificación cola música del periodu clásicu foi tanta qu'incorporó a munchos movimientos de les sos obres les formes d'aquella música. Por ello a Brahms considérase-y el más clásicu d'el compositores románticos.
 
Nel so trabayu Brahms foi un perfeccionista. Una amuesa d'ello ye'l fechu de que tardara tantos años n'acabar la so primer sinfonía. Dellos espertos cunten que esa sinfonía en realidá nun foi la primera, una y bones la primera nun llegara a salir a la lluz por non sentise Brahms satisfechu con ella. Lo que ye ciertu ye que Brahms rompía con cierta frecuencia nueves composiciones que nun taben al altor de les sos esixencies.