Diferencies ente revisiones de «Carlo Blasis»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 2:
'''Carlo Blasis''' ([[Nápoles]], [[1795]] - [[Cernobbio]], [[1878]]), [[Maestru de ballet]], [[coreógrafu]] y [[baillarín]] [[italia]]nu. La so actividá profesional y pedagóxico contribuyó al perfeccionamiento del [[ballet]] (''Tratáu elemental del arte de la danza'', [[1820]]; ''Códigu de Terpsícore'', [[1828]]).<ref>{{cita web|autor=Biografíes y Vides|título=Carlo Blasis|url=http://www.biografiasyvidas.com/biografia/b/blasis.htm|fechaacceso=6 d'agostu de 2007}}</ref> Estudiante de Dauberval, Carlo foi un baillarín y coreógrafu italianu, maestru y teóricu de la danza. Bien conocíu pola rigurosidad nes clases qu'impartía.
 
Blasis nació en Nápoles, fíu d'un conocíu músicu y compositor, criar nun ambiente de les artes y ente los principales homes de lletres. Estudió música, arquitecturaarquiteutura, dibuxu, xeometría y anatomía.
 
Foi'l primeru que publicó un analís sobre les técniques de ballet en 1820, nun trabayu llamáu “Traité élémentaire, Théorique, et pratique de l'art de la danse” (Tratáu Elemental sobre l'Arte de la Danza, la teoría y la práctica).Depués escribió “The Code of Terpsichore” (El códigu de Terpsícore). Nestos manuales codificó la so enseñanza, métodos y toos les sos conocencies de técnica de Ballet clásicu. Estos llibros –entá anguaño- sirven como base de la educación en ballet clásicu.Atribúyese-y la postura "Attitude", derivada de la famosa estatua de Mercuriu de Giovanni da Bologna.