Diferencies ente revisiones de «Neferura»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 12:
|lugar de defunción =
|lugar d'entierru predecesor =
|sucesorsocesor =
|consorte =
|descendencia =
Llinia 26:
Al morrer Thutmose II, Hatshepsut entornó toles sos esperances y ambiciones alredor de la figura de la so amada fía (entá bien pequena), y esmolecióse d'apurri-y una infancia sele y bien cuidada, tutelada por dalgunos de los sos conseyeros d'enfotu, primero [[Ahmose Pen-Nekhebet]], y depués Senenmut.<ref name="YT">Tyldesley, Joyce. Hatchepsut: the female pharaoh. Viking, 1996. pp. 101-103 ISBN 0-670-85976-1</ref> Les principales muertes históriques, tantu de la princesa como del noble, provienen d'unes interesaes escultures «cúbiques» na que dambos son representaos n'actitú firme pero cariñosa.
 
El propósitu de Hatshepsut yera acomuñar a Neferura al tronu, fundando una nueva dinastía de reis femeninos a la so imaxe y semeyanza. Por ello, nun duldar en nomala '''Heredera única''' al tronu y presentala en numberoses ocasiones como la so sucesorasocesora, magar que reinar-faraón taba compartiendo'l tronu col so sobrín-fiyascu Thutmose III. Les relaciones ente dambos gobernantes sigue siendo un misteriu, pero quiciabes fuera tirante: resumides cuentes, Thutmose III nunca dexaría de ver a la so tía como una usurpadora. Por cuenta de esto, nun ye d'estrañar que se propunxera un matrimoniu ente Thutmose III y Neferura que cerrara la fienda familiar.
 
Sicasí, esi matrimoniu nun llegó a producise, o siquier nun hai datos d'ello. Al contrariu, ye posible que Hatshepsut evitara comoquier que la so querida fía casar col so oponente, al que consideraba un bastardu indignu de casase con una descendiente de [[Ahmose-Nefertari]]. Los títulos que la madre concedió a la so fía yeren tan importantes qu'acabó per ser una [[Gran Esposa Real]] ensin home, pos llegó inclusive a ocupar el cargu de [[Esposa del dios]].
 
Escontra l'añu 16 del so reináu, les mires de Hatshepsut esmoreceríense súbita y dolorosamente col decesu de Neferura. La moza nun tenía de llegar entá a la ventena, polo que les causes d'una muerte tan temprana nel senu de la familia real nun dexen de ser estrañes, y más ante'l fechu de que la princesa morrió al empar que los otros dos sofitos de Hatshepsut: el sumu sacerdote [[Hapuseneb]] y Senenmut. Asina, nun ye d'estrañar qu'esistan rumores de que toes aquelles muertes fueron orquestadas pol bandu de Thutmose III con un atayante ésitu: al sumir la sucesorasocesora y la neña de los güeyos de la gran reina, ésta nun volvió llevantar cabeza y la so estrella empezó a tornar a favor de la del so nuevu sobrín.
 
== Enllaces esternos ==