Diferencies ente revisiones de «Frank Sinatra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-{{Infobox persona}} +{{Persona}})
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 9:
A pesar de que siempres goció de popularidá, fueron especialmente esitosos los años cuarenta y cincuenta, siendo esta última década, cola so producción discográfica pa la compañía Capitol, la considerada como la so etapa de mayor calidá artística como cantante.
 
El so repertoriu basóse na obra de los más importantes compositores populares estaunidensesestauxunidenses, como Jimmy Van Heusen, Cole Porter, Sammy Cahn o George Gershwin, y el so estilu sintetizó, yá nos sos oríxenes, quince años d'influencies mutues ente la música d'inspiración jazzística y la música pop qu'empezaba a espublizase al traviés de la radio.
 
Sinatra construyó'l so estilu sobre la base d'una comprensión natural de la música popular, tal como la entendieren Bing Crosby, Fred Astaire, Benny Goodman y Louis Armstrong, esplotando la idea de qu'esta, en toles sos aguaes, tendría de ser una estensión de la conversación.
Llinia 15:
Tocantes a la so categoría artística, esta anicia na so capacidá interpretativa pa tresmitir les emociones y sentimientos implícitos nes lletres de los cantares.
 
A Sinatra reconózse-y el ser el primer cantante que fai un usu consciente de los medios d'amplificación del soníu al envís d'asitiar la so voz percima del soníu de la orquesta (dominadora de la música popular estaunidenseestauxunidense de principios del sieglu XX) y p'averala a la intimidá del oyíu del oyente.
 
Como actor, Sinatra foi un artista de tipu intuitivu, ronciegu a sometese a los ensayos y repeticiones habituales nuna grabación, polo que les sos interpretaciones fueron emocionalmente intenses, de la qu'irregulares.
La importancia na so vida del so trabayu actoral foi capital; por casu foi precisamente al traviés del so papel en ''From Here to Eternity'' como llogró salir d'un bache personal y artístico nel tránsitu de los años cuarenta a los cincuenta pa empericotiase no más alto de la popularidá, amás de ganar pola so interpretación l'Óscar al meyor actor secundariu.
 
A lo llargo de la so carrera profesional, Sinatra grabó más de 1.300 temes, y participó en más de cincuenta películes. Recibió ensame de premios y homenaxes, ente los que se cunten diez Grammys, el Premiu de l'Academia d'Artes y Ciencies de la Grabación, y la Medaya de la Llibertá del gobiernu estaunidenseestauxunidense.
 
Sinatra integró'l llamáu "Rat Pack", un grupu de músicos y actores, que cuntaba con Dean Martin, Sammy Davis Jr., Peter Lawford y Joey Bishop, ente otros.