Diferencies ente revisiones de «Gloria Grahame»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Quitando parámetros a la plantía Persona
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 7:
Fía del arquiteutu y escritor Reginald Hallward y de Jeanne McDougall, de nome artísticu Jean Grahame, actriz y profesora de teatru, Gloria empezó la so carrera como actriz nel mediu teatral. Mientres trabayaba nos escenarios de [[Broadway]], foi contratada pola productora [[MGM]], na qu'empezó a trabayar nel mediu cinematográficu, y camudóse el nome pol de Gloria Grahame.
 
Desempeñó papeles importantes en producciones de Hollywood mientres les décades de los 40 y 50, siendo nomada al [[Premios Óscar|Óscar]] de l'Academia de Hollywood como meyor actriz secundaria por ''[[Encruciada d'odios]]'' (1947). Tres el so trabayu con directoresdireutores como [[Nicholas Ray]] y [[Cecil B. DeMille]], volvería ser nomada de nuevu al Óscar a la meyor actriz secundaria en 1952, pola so interpretación en ''[[Cautivos del mal]]'' (''[[The Bad and the Beautiful]]''), de [[Vincente Minnelli]].
 
A partir de mediaos de la década de los 50 la carrera nel cine de Gloria Grahame tornó, en parte por cuenta de les males resultancies d'una operación quirúrxica nun llabiu, lo que perxudicó la dicción de l'actriz.
Llinia 17:
== Vida personal ==
 
Gloria Grahame tuvo casada en cuatro causes, siendo'l so segundu home'l directordireutor [[Nicholas Ray]]. Foi madre de cuatro hijo, de los que trés fueron neños, y una, neña.
 
== Muerte ==