Diferencies ente revisiones de «Ivánovo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m papes, reis, etc
Llinia 14:
En 1638 la villa pasó a poder d'I. B.Cherkassky,y en 1642 H. K.Cherkassky.En 1667, el pueblu llegó al so fíu, Mikhail Yákovlevich,y dempués d'él el so nietu, Alexei Mikhailovich.
Acordies con el censu en 1667 nel pueblu había 312 llares, , de los cualos namá 38 dedicar a l'agricultura. La población yera de 818 persones ensin cuntar el cleru y l'alministración. Según la descripción de l'aldega yera obviu que se fai más ricu y crez.
Dempués del texíu y tiñíu desenvolvióse'l llenzu de la tela impreso. Desenvolvimientu de negocio lienzo apurrió una gran cantidá de ríos y regueros necesarios pa la llavadura de les teles. Primeramente dibuxu facer d'una forma única (tabla de madera, sobre la que s'esculpía'l dibuxu) en flores azules negros, marrones o escures, y depués añedíase'l colores brillosos. Poro, la tela impreso combinar cola pintura. Más tarde, pa llograr dibuxos de dellos colores empezaron a aplicar maneres distintes del tratáu. Na primer metá del sieglu XVIII, Ivanovo tenía relaciones comerciales con Astracán,al traviés del cual fixéronse les transacciones con Oriente: India, Persia, Asia Central y el Cáucasu. Poro, una cierta influencia nel desenvolvimientu tenía cultura oriental, por casu, unu de los elementos más comunes de la imaxe convirtióse oriental pepinu - buta.Pero sobremanera destáquense les condiciones locales y les tradiciones. El comerciu y el valor comercial de Ivanovo foi vistu por PedroPedru I, so que'l so decreto en 1705 en foi construyíu l'edificiu de l'aduana del pueblu pa gueta de les cuotes a la tesorería. En 1707, en Ivanovo abrióse una tabierna. Nel sieglu XVIII amplióse notablemente. Ivanovo ocupaba dambos llaos del regueru.
 
El plan Ivanovo en 1774