Diferencies ente revisiones de «Movimientu antiglobalización»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 70:
====[[Barcelona]]====
Unes 100.000 persones participen en [[Barcelona]]'l [[14 de marzu]] na manifestación convocada polos sindicatos europeos baxo'l llema "Más Europa con plenu emplegu y drechos sociales". La capital catalana acueye fasta'l [[16 de marzu]] la cume europea, na que participen los Quince y los países aspirantes a entrar na UE. L'ésitu de la manifestación de Barcelona, pa reclamar postures alternativas a la cume de la UE, ye doblemente hestóricu: los convocantes llogren aconceyar a más de 300.000 persones, no que ye la mayor protesta antiglobalización fasta la fecha, y la marcha se desendolca de mou pacíficu, namái empañada por pequeños incidentes al final del recorríu.
 
===La Gran Aición Global [[2007]]===
Pa'l día [[7 de xunu]] del [[2007]] hai convocada una gran aición global escontra'l capitalismu que pretende descentralizar la llucha antiglobalización del llugar onde se cellebre l'aconceyamientu del G8, esti añu Alemaña, y facela visible en toles ciudaes del mundu. Esti ye'l manifiestu convocante:
 
<ref>[http://www.rebelion.org/noticia.php?id=46814]</ref>
 
''Esti branu del 6 al 8 de Xunu el "G-8" tornará aconceyae n'Alemaña. Una nueva cume pa continuar col control del so mundu.
 
Pero los ciudadanos del mundu vamos camudar el rumbu de la hestoria.
 
El 7 de xunu de 2007 podemos facer qu'esti mundu absurdu, sosteníu por nós, caiga.
 
El 7 de xunu nun trabayes, nun consumas, toma la cai. Organiza la to rabia, llibera los tos suaños.
 
El 7 de xunu vemonos nes cais.
 
Esta protesta xeneral escontra los causantes de les inxusticies globales que carez el ser humanu y la natura, se fadrá'l 7 de xunu de 2007 día intermediu del próximu aconceyamientu del "G-8". Una protesta qu'encamienta a un paru d'un día tanto nel trabayu como nel consumu, pa qu'estos gobiernos integrantes del "G-8" vean como coles nueses aiciones tamién podemos influyir nes sos economíes neolliberales y esclavizadores. Amosaremos que, como diz José Saramago, “hay dos superpotencias en el mundo: una es EEUU y otra eres TU”.
 
Promueve col to esfuerciu l'espardimientu d'esta aición global per tolos medios de que dispongas, d'ello dependerá que puea tener una repercusión global y realmente tresformadora de la inxusta realidá que presenciamos y fasta favorecemos cola nuesa pasividá.''
 
==Antiglobalización n'Asturies==