Diferencies ente revisiones de «Ahhotep»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-diez año\b +diez años, -tres año\b +trés años)
Llinia 21:
Ahhotep, pa ganar tiempu y nun dexar que los hicsos comieren el pocu terrén ganáu, nun duldar en coronar rei a [[Kamose]], el so hermanu menor o'l so fíu mayor. Magar que el nuevu rei tamién taría casáu, Ahhotep siguió llevando la voz cantante mientres asumía la rexencia en Tebas, y pa la ciudá les coses nun camudaren n'absolutu.
 
Kamose tuvo más ésitu que Seqenenra na llucha. Combatió a los nubios nel sur, llegando hasta Elefantina, y a los hicsos nel norte, reconquistando Menfis. Fueron trestrés añoaños de lluches siguíes, pero Tebas paecía tener ganada la guerra. Namá quedaba la conquista del últimu bastión, [[Avaris]], cuando una enfermedá o les feríes del combate llevar al mozu Kamose, volviendo dexar vacante'l tronu.
 
== Reinar madre ==
 
Con Seqenenra y Kamose, la dinastía XVII habíase escosu. El tronu pasó al únicu miembru varón que quedaba na familia, un neñu d'apenes diez añoaños, [[Amosis I|Ahmose]], fíu de Seqenenra y de Ahhotep. La edá del nuevu rei, consideráu yá fundador de la dinastía XVIII, torgaba que pudiera dar el golpe final a los hicsos de la dinastía XV, y la so inesperiencia fixo que Ahhotep asumiera la rexencia ensin necesidá d'un conseyu de gobiernu.
 
Esta prodixosa ya incansable muyer dirixió dende Tebas l'asediu a Avaris, y gobernó con sabiduría y equidad un difícil Exiptu que tenía que reconstruyir por completu. Como una bona y fiel madre, guardó'l tronu al so fíu, y cuando tuvo llistu, pudo desentemangase ensin grandes problemes del últimu apartaz hicso, cumpliendo por fin el suañu de Seqenenra y Ahhotep: un Exiptu llibre. Con Ahmose inaugúrase l'Imperiu Nuevu exipciu, la etapa más brillosa y na que'l país algamó la mayor rellumanza internacional de tola so hestoria.