Diferencies ente revisiones de «Bali»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-cuatro año\b +cuatro años)
Llinia 121:
Bali foi ocupada pol exércitu xaponés y lliberada poles fuerces aliaes en 1945. En 1946, el holandeses ocuparon de nuevu la isla col propósitu de restablecer la so alministración colonial, pero topetaron col exércitu de lliberación del coronel Gusti Ngurah Rai al que ganaron a finales del mesmu añu na batalla de Marga.
 
Nun intentu de caltener parte del so antiguu imperiu colonial, el holandeses crearon entós el [[Estáu d'Indonesia Oriental]] qu'incluyía Bali, les Islles menores de la Sonda, les islles [[Célebes]] y l'archipiélagu de les [[Molucas]]. Dempués de cuatro añoaños de conflictos cola acabante crear República d'Indonesia de [[Sukarno]], el holandeses trespasaron finalmente los sos dominios coloniales a Indonesia'l [[27 d'avientu]] de [[1949]], na Conferencia de la Mesa Redonda de la Faya.
 
L'espectacular desenvolvimientu del turismu internacional en Bali dende los años 1950 dexó una medría sustancial del nivel de vida de los balineses. Les sableres de Bali son famoses en tol mundu. El so arte y trabayos d'artesanía gocien tamién d'una gran reconocencia internacional. La so renombrada danza folclórica ''legong'' ye una de les munches dances balinesas. A raigañu del turismu, Bali convirtióse tamién nun notable centru d'intercambios comerciales.