Diferencies ente revisiones de «Bengala»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-cinco año\b +cinco años)
Llinia 78:
Pakistán del Este darréu remontóse contra'l gobiernu militar pakistaní y —tres una [[Guerra de Lliberación de Bangladex|guerra d'independencia]] sostenida en [[1971]]— convertir na república independiente de [[Bangladex]] que significa ‘país de Bengala’ (Bangla: Bengal, ''deśa:'' ‘rexón’). Partir oeste de Bengala siguió perteneciendo a la India. Sicasí, cultural y sociológicamente, los dos zones de Bengala comparten más qu'un idioma común.
 
Bengala esperimentó dos hambrunas tarrecibles que costaron numberoses víctimes: la primera en [[1770]] (apenes a cinco añoaños d'empezáu'l reináu de los británicos) morrió la tercer parte de la población de Bengala, no que proporcionalmente foi una de les hambrunas más grandes del mundu). La segunda foi en [[1943]] (mientres la [[Segunda Guerra Mundial]]), en que morrieron trés millones de bengalíes.
Sicasí, la xente de Bengala foi capaz de superar estos desastres y reconstruyir la so tierra no que'l poeta [[Rabindranath Tagore]] describió como la "Bengala dorada".