Diferencies ente revisiones de «Capra aegagrus hircus»

m
Robó: Troquéu automáticu de testu (-siete año\b +siete años, -tres año\b +trés años, -doce año\b +doce años)
Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-siete año\b +siete años, -tres año\b +trés años, -doce año\b +doce años)
Llinia 44:
El clima más apropiáu pa les cabres ye'l fríu, nel qu'adquieren más completu desenvolvimientu; asina se repara qu'en tolos países asitiaos al norte son mayores que les que se críen nos países meridionales.
 
Conozse la edá de les cabres nos dientes y nos aníos o círculos de los cuernos, al igual que la de les oveyes. Los dientes caltriantes nel quexal anterior y posterior cáyense y anueven ordenadamente na oveya y na cabra. La vida d'esta ye polo regular de diez a doce añoaños, magar curiándoles enforma suelen vivir hasta dieciséis o dieciocho.
 
== Reproducción ==
[[Archivu:Hand Rearing - Pygmy Goat.JPG|miniaturadeimagen|Crianza d'un cabritín]]
[[Archivu:Goat (6602327193).jpg|miniaturadeimagen|esquierda|Cabra preñada]]
Son estos animales fayadizos pa la xeneración dende los dos hasta los siete añoaños pero la edá más conveniente ye la de trestrés añoaños. Asina se reparó pola robustez y desenvolvimientu de los cabritos. A los seis años, el machu suel yá atopase apuráu y débil de que'l so defectu participen les críes y ye precisu nun cayer nesti inconveniente, lo mesmo que nel de la precocidá, pos magar puede niciar la cabra a los ocho meses y el machu cabrío atopar en disposición al añu, los frutos d'esta xeneración seríen tan defectuosos como los habíos cuando yá s'atopen ensin fuerces y apuraos.
 
La dómina pa niciar ye dende setiembre a ochobre y payares; en dellos climes suel ser en mayu y a mediaos d'iviernu.