Diferencies ente revisiones de «Casa de Saxonia-Coburgu y Gotha»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- casar con + casóse con )
Llinia 30:
El segundu fíu d'Ernesto I, el [[Alberto de Sajonia-Coburgo-Gotha|príncipe Alberto]], casar cola [[Victoria I del Reinu Xuníu|reina Victoria del Reinu Xuníu]] en 1840, siendo asina'l proxenitor de l'actual familia real británica, llamada Windsor dende la I Primer Guerra Mundial.
 
En 1826, una caña menor de la casa heredó l'Estáu principescu húngaru de [[Casa de Koháry|Koháry]], y convirtióse al [[catolicismu]]. Los sos miembros casarcasóse con una princesa imperial de Brasil, una archiduquesa d'Austria, una princesa real belga y una princesa real de Sajonia. Un descendiente d'esta caña, [[Fernando I de Bulgaria|Fernando]], convirtióse primero en príncipe y dempués en [[zar]] de [[Bulgaria]], y los sos descendientes siguieron gobernando ende hasta 1946. L'actual xefe de la Casa de Bulgaria, l'antiguu zar [[Simeón II de Bulgaria|Simeón II]] que foi depuestu y exiliado mientres la [[II Guerra Mundial]], utiliza'l nome de ''Simeon Sakskoburggotski'' y sirvió como Primer ministru de Bulgaria de 2001 a 2005.
 
La casa ducal consistió nos descendientes per llínea masculina de [[Juan Ernesto de Sajonia-Coburgo-Saalfeld]]. Acordies con les [[lleis de la Casa]], el nome completu del duque yera: