Diferencies ente revisiones de «Robu»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q53706
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-seis año\b +seis años, -cinco año\b +cinco años, -tres año\b +trés años, -nueve año\b +nueve años)
Llinia 33:
# Inutilización de sistemes específicos d'alarma o guarda.''
 
Esti delitu castigar cola [[pena]] de [[prisión]] d'unu a trestrés añoaños, sacantes alleguen circunstancies que dexen envalorar el robu d'especial gravedá. Son en concretu les contemplaes nel art. 241 y, por remisión, nel art. 235 C.P.:
 
# Cuando se sustraigan coses de valor artísticu, hestóricu, cultural o científicu.<br />
Llinia 42:
 
==== Robu con intimidación ====
Regular nel art. 242 y recibe una pena mayor: prisión de dos a cinco añoaños. Amás de la pena del robu en sí castígase la pena que correspuenda al actu de violencia física. Si perpétase un robu pol procedimientu del tirón, amás de la pena de 2 a 5 años pol robu, recibir la pena correspondiente a les mancadures causaes a la víctima.
 
Nel casu del robu con intimidación tamién se da la posibilidá de qu'haya supuestos más gravemente penaos cuando alleguen determinaes circunstancies, y asina vien previstu nel apartáu 3 del mesmu artículu: ''La pena va imponer na so metá cimera cuando'l delincuente fixera usu de les armes o otros medios igualmente peligrosos que llevara, sía al cometer el delitu o pa protexer la fuxida y cuando el reu atacara a los qu'allegaren n'auxiliu de la víctima o a los que la escorrer.'' (art. 242.3)
Llinia 79:
Robu simple ARTÍCULU 212.-
El que s'apodere ilexítimamente d'una cosa mueble, total o parcialmente ayena, va ser reprimíu coles siguientes penes:
1.- Con prisión de seis meses a trestrés añoaños, cuando la sustracción fora cometida con fuerza nes coses y la so cuantía nun entepasara de tres veces el salariu base (*).
2.- Con prisión d'unu a seis añoaños, si mediara la circunstancia prevista nel incisu anterior y el monto de lo sustraío entepasara de tres veces el salariu base.
3.- Con prisión de trés a nueve añoaños, cuando'l fechu fora cometíu con violencia sobre les persones. Sicasí, si l'apoderamientu realizar por llocada y nun se causar mancadura a la víctima que incapacite pal trabayu por más de diez díes, la pena por imponer va ser d'unu a trestrés añoaños de prisión, siempres que la cuantía nun entepase del monto señaláu nel
incisu 1) anterior, y de dos a seis añoaños de prisión, si'l valor de sustraer entepasa d'esi monto.
((*) El términu “salariu base” atópase definíu nel artículu 2° de la Llei Non. 7337 de cita.