Diferencies ente revisiones de «El Niño»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Dando formatu ISBN
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
Llinia 67:
* Xeneración d'[[huaico|huaicos]] ([[Aluvión|Aluvión]])
* Perdes agrícoles.
* N'UruguaiUruguái esti fenómenu suel dexar precipitaciones percima de lo normal principalmente na Primavera-Branu y a lo postrero hinchentes de los principales ríos.
 
=== N'América Central ===
Llinia 74:
Unu de los eventos climáticos de mayor impactu en Guatemala ye'l fenómenu d'El Niño, con importantes implicaciones nel [[clima]], que se reflexó na variación de los réximes d'agua. So eventos severos rexistróse un amenorgamientu importante nos [[Precipitación (meteoroloxía)|acumulaos d'agua]] l'entamu de la dómina lluviosa, con implicaciones de menor disponibilidad d'agua, quemes, etc.
 
El fenómenu acomuñóse a mayor incidencia de frentes fríos, aumentu del númberu de furacanes nel Pacíficu ente que mengüen nel Atlánticu, Caribe y golfu de MéxicoMéxicu, tal como se vieno reparando nos últimos años.
 
Estes condiciones atmosfériques causen hinchentes importantes nes [[Cuenca (accidente xeográficu)|cuenques]] de los ríos, principalmente los correspondientes a la [[aguada del Pacíficu]] les cualos vense agravaes pola alta vulnerabilidá de munches zones poblaes establecíes n'árees d'altu riesgu como marxes de ríos y fasteres propenses a [[deslizamiento]]s.