Diferencies ente revisiones de «1-2-Switch»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 9:
* '''Ñácaru''': Xugáu na manera portátil de Switch, el xugadores tienen que mecer un ñácaru llorando por que se duerma y ponelo embaxo selemente ensin espertalo.
* '''Conteo de Pelotes''': Utilizando la vibración HD del Joy-Con, el xugadores tienen qu'aldovinar cuántes pelotes tán rodando dientro d'una caxa. Ellos entornen el controlador na palma de la so mano. El xugadores pueden despintar el so camientu, torgando'l so adversariu d'escoyer el mesmu númberu a automáticamente y acabar el xuegu n'empate.
* '''Béisbol''': Un xugador escueye ente dos eleccioneseleiciones de pitching, y l'otru intenta qu'el xugadores lleguen a la base.
* '''Bandera Playera''': El xugadores cuerren nel sitiu pa ser el primeru p'algamar una bandera. El controlador cimbla cuándo tán nel allugamientu de la bandera, y llevanten el controlador pa llevantar la bandera.
* '''Práctica de Boxéu''': el xugadores siguen instrucciones sobre qué puñada tienen d'executar, y el xugador más rápidu n'efectuar una puñada precisa recibe un puntu.