Diferencies ente revisiones de «Asamblea Nacional de Corea del Sur»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-cinco año\b +cinco años, -cuatro año\b +cuatro años)
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 59:
[[File:Vladimir Putin in South Korea 26-28 February 2001-10.jpg|thumb|Interior de la see de l'Asamblea Nacional de Corea del Sur]]
 
L'asamblea unicameral consiste en, siquier, 200 miembros según la Constitución. En 1990, l'asamblea tenía 299 asientos, 224 de los cualos fueron escoyíos de forma directa de los distritos uninominales nes eleccioneseleiciones xenerales d'abril de 1988. Siguiendo les lleis aplicables, los setenta y cinco representantes restantes fueron nomaos polos partíos políticos acordies con una fórmula proporcional en función del númberu d'escaños llograos nes eleccioneseleiciones. Por llei, los candidatos a les eleccioneseleiciones a l'asamblea tienen de tener a lo menos treinta año d'edá. Como parte d'un compromisu políticu en 1987, el requisitu de que los candidatos moraren nel país de forma continua siquier cinco años, esixíu hasta entós, foi retiráu pa dexar a Kim Dae-jung, que viviera dellos años nel esiliu en Xapón y n'Estaos Xuníos mientres la década de 1980, pudiera volver a la vida política. El mandatu de l'Asamblea Nacional ye de cuatro años. Nun cambéu con al respective de les autoritaries [[Cuarta República de Corea del Sur|Cuarta]] y [[Quinta República de Corea del Sur|Quinta República]] (1972-1980 y 1980-1987, respectivamente), en virtú de la Sesta República l'Asamblea nun puede ser eslleida pol presidente.
 
== Composición actual ==
En 2012, l'Asamblea Nacional atopar na so XIX° llexislatura, que s'empecipió arriendes de les eleccioneseleiciones lexislatives de [[2012]].
 
{| class="wikitable"
Llinia 96:
<references/>
 
== VeaseVer tamién ==
* [[Anexu:Parlamentos d'Asia]]