Diferencies ente revisiones de «Conceyu de Nicea II»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q187201
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 23:
Los cánones del concilio dexen faer una distinción ente'l cultu dáu a Dios (llamáu de «adoración» o λατρεία) y la veneración especial tributada a les imaxes (la palabra griega "προσκύνησις", proskýniṉsis que significa "veneración"). Asina s'evitaben dambos estremos igualmente presentes na cultura oriental: l'adoración de la imaxe como si fuera Divos mesmu y per otru llau la destrucción d'estes por mieu a la idolatría o por motivos de conveniencia y paz.
 
La intervención de la emperatriz rexente Irene foi continua y fuerte. Ella mesma presidió los trabayos de la última sesión asegurándose asina de que les conclusiones fueren na llíneallinia favorable a les imaxes. Los decretos y cánones fueron promulgaos por ella. Sicasí, les disputes nel interior de la familia imperial por causa de esti problema siguieron hasta l'emperador [[Teófilo (emperador)|Teófilo]] ([[842]]).
 
Una de les novedaes n'este Concilio ye la baxa asistencia de los patriarques orientales. Namá asistió'l de Jerusalén (que llegó con retrasu) y el de Constantinopla. Nicea II declaró ''non ecuménicu'' el [[Concilio de Hieria|sínodu de Constantinopla del 754]], por non ser celebráu en comunión cola ilesia de Roma. El concilio foi recibíu n'Occidente con delles reserves, por cuenta de la mala traducción llatina del griegu orixinal de les actes del concilio.
Llinia 84:
| períodu = del 24 de setiembre al 13 d'ochobre de 787
| predecesor = [[Concilio de Constantinopla III]]
| sucesorsocesor = [[Concilio de Constantinopla IV]]
}}