Diferencies ente revisiones de «Corriente de Foucault»

Contenido eliminado Contenido añadido
Oriciu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 28:
Les corrientes de Foucault son usaes p'aumentar l'efectu en convertidores de movimientu a eletricidá como nos xeneradores eléctricos y los micrófonos dinámicos. Tamién pueden ser usaos pa inducir un [[campu magnético]] en llates d'aluminiu, lo que dexen qu'éstes sían fácilmente xebrables d'otros elementos reciclables. Los [[superconductor]]es dexen una conducción perfecta, ensin perdes, que crean corrientes de Foucault iguales y opuestes al campu magnético esternu, dexando d'esta manera la [[levitación magnética]]. Pola mesma razón, los campos magnéticos dientro d'un mediu superconductor van ser esactamente cero, independientemente del campu esterno aplicáu.
 
Una de les aplicaciones práctiques de les corrientes de Foucault ye la utilizada nos [[Mididor de consumu eléctricu|mididores de consumu eléctricu]], onde'l discu curtia llíneesllinies de fuerza, al xirar, remanáu pel campu d'un imán. Les corrientes, que se producen nel discu, xeneren una fuerza opuesto a la que remana. Esti ''frenáu de corrientes de Foucault'' dexa cubicar el contadores, modificando la posición del imán. Este mesmu dispositivu sirve pal axuste de fin de velocidá de xirar discos y l'amortiguamientu de los preseos de midida.
 
Dalgunos [[tacómetru|tacómetros]] tienen un imán que xira a la velocidá que se trate de midir frente a un discu metálicu móvil. Les acciones electromagnétiques, debíes a les corrientes de Foucault, remanar en sentíu de rotación del imán. Gracies a un muelle de torna, consíguese inmovilizar el discu nuna posición d'equilibriu, que ye función de la velocidá del imán.
Llinia 42:
 
Si asítiase un discu d'aluminiu, que xira de forma llibre, frente a un imán, el campu magnético producíu pol imán amenorga sensiblemente la velocidá de rotación del discu, esto ye, produz un par de frenáu proporcional a la velocidá del discu. Esti efectu de frenáu ye tamién por cuenta de les corrientes de Foucault, y aplícase en numberosos aparatos de midida, como por casu, nos [[vatihorímetro]]s o contadores d'enerxía eléctrica.
Hai que puntualizar qu'esta acción de frenáu namá se manifiesta en planos perpendiculares a les llíneesllinies d'inducción, una y bones los circuitos abracen la mayor parte del fluxu, esperimentando'l máximu efectu de les variaciones cuando ta de forma perpendicular.
 
== Efectos colaterales ==
Llinia 111:
* los remaches y torniellos que xunen les chapes nun tienen de cerrar circuitos conductores qu'abracen fluxu variable;
 
* los soportes metálicos de les bobines han de ser cortaos per mediu d'una incisión paralela a les llíneesllinies d'inducción, o bien utilizar sustances non conductores.
 
== Amenorgamientu de les corrientes ==
Si l'exemplu del pendilexu repitir, modificando la estructura de les plaques de cobre, esto ye, fiéndese la pieza de forma vertical con numberosos cortes, podrá comprobase que'l frenáu del pendilexu menguó significativamente. Esto nun quier dicir que les corrientes sumieren, sinón que por cuenta de la llimitación de la banda onde actúa, llindáu polos cortes realizaos, éstes vense bien amenorgaes.
 
Pa menguar el desenvolvimientu de les corrientes de Foucault emplégase'l sistema de construyir los núcleos de fierro en llugar de macizos, por aciu chapes o llámines superpuestes con una espesura de 0.2 a 0.6 mm, aisllaes unes de les otres con barniz o papel. Les chapes facer con un [[aceru]] al siliciu d'alta [[resistividá]], de cuenta que la intensidá de la corriente inducida mengua y les perdes algamen asina un valor almitible. Esta construcción nun produz l'amenorgamientu del fluxu magnético, pos se dispon siempres según el planu que percuerren les llíneesllinies de fuerza.
 
La calidá d'estes llámines tocantes a les perdes por histéresis y corrientes de Foucault caracterizar pola potencia en vatios (W), estenada por quilu de plancha sometíu a una inducción alternativa d'una [[Tesla (unidá)|tesla]], a razón de 50 ciclos de imantación per segundu.
Llinia 140:
Nos núcleos de fierro utilizaos nes bobines d'alta frecuencia, la disposición clásica en llámines, que se vio antes, yá nun ye abondu, polo que, estos núcleos tán construyíos con fierro especial, de polvu estruyíu y tremáu con barniz aislante, de tal manera que cada granu de fierro atópase aislláu de los sos más próximos, siendo ésta la única forma d'amenorgar les perdes nel fierro, hasta consiguir un valor aceptable.
 
== VeaseVer tamién ==
* [[Sensor inductivu]]
* [[Tresformador]]