Diferencies ente revisiones de «Garcibuey»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-Población\|YE +Población|ES)
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- \*\n + \n* )
Llinia 172:
* '''Puyes del día de Santa Agueda''': el 5 de febreru celébrense "Les Aguedas", esi día puyen los bollos o roscosnes que donen los mayordomos y les banastres de pies, oreyes y rabos que donen los vecinos.
* '''Romería de San Marcos''': el 25 d'abril, San Marcos, la romería al pueblu de Cepeda, ye unu de los acontecimientos más importantes de la contorna. Hai mercáu de ganáu ya intercambiu de productos. Los novios que formalizaron les relaciones, comen cola familia de la novia y tien el privilexu de poder llevales nos sos caballos a la romería. Los amigos, familiares y compadres de los pueblos de la contorna faen meriendes de mancomún y comenten los avatares del campu.
* '''El chorizu de San Antón''': la nueche del 16 de febreru, víspores de San Antón, los mozos axúntense par bendicir les besties a la puerta de la Ilesia y dempués comer el primer chorizu de la matanza, cocináu con vinu y bien regáu de vinu nuevo *
* '''L'Autu de Navidá''': recuparado un Autu de Navidá, que se celebra'l 23 d'avientu, cola participación del pueblu y que reperesenta l'anunciación a'l pastores de la nacencia del fíu de María. [https://web.archive.org/web/20060525202837/http://www.agustinandres.es/garcibuey/portada.htm L'Autu de Navidá] El Portal de Navidá, onde se describieron el diálogu, semeyes, hestoria y villancicos del Autu correspondiente a 2005.
 
== La nueche de Navidá ==