Abrir el menú principal

Cambios

m
correiciones de llistaos y nomes mal formaos del inglés
}}
 
'''''The Daily Telegraph''''' ye un periódicu matutín de [[Periódicu de gran formatu|gran formatu]] en [[idioma inglés]] británicu, publicáu en [[Londres]] por [[Telegraph Media Group]], distribuyíu en tol Reinu UníuXuníu y internacionalmente. El periódicu foi fundáu por [[Arthur B. Sleigh]] en xunu de 1855 como '''''The Daily Telegraph and Courier''''', y dende 2004 foi propiedá de David y Frederick Barclay. Tuvo una circulación diaria de 523&nbsp;048 en marzu de 2014,<ref name="circ">{{cita web|título=The Daily Telegraph - readership data|url=http://www.newsworks.org.uk/The-Daily-Telegraph|editorial=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014}}</ref> per debaxo de 552&nbsp;065 a principios de 2013.<ref name=Feb2013>{{cita noticia|títulu=ABCs: National daily newspaper circulation February 2013|url=http://www.guardian.co.uk/media/table/2013/mar/08/abcs-national-newspapers|editorial=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014|fecha=8 de marzu de 2013|ubicación=Londres}}</ref> En comparanza, ''The Times'' tuvo un espardimientu mediu diaria de 400&nbsp;060,<ref name=Feb2013 /> per debaxo de 394&nbsp;448.<ref name=Times>{{cita web|título=The Times - readership data|url=http://www.newsworks.org.uk/The-Times|editorial=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014}}</ref>
 
''The Daily Telegraph'' tien un periódicu hermanu, ''[[The Sunday Telegraph]]'', que s'empecipió en 1961, con una circulación de 418&nbsp;670 en marzu de 2014.<ref name=circSunday>{{cita web|título=''The Sunday Telegraph'' - readership data|url=http://www.newsworks.org.uk/the-sunday-telegraph|obra=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014}}</ref> Los dos periódicos impresos anguaño tán alministraos por separáu con distintes redacciones, pero hai usu cruciáu d'hestories. Noticies publicaes en dambos, amás d'artículos del ''Telegraph'' en llinia, tamién pueden ser publicaos na páxina web del Telegraph Media Group, www.telegraph.co.uk, toos baxu'l títulu de ''The Telegraph''.
=== Fundación y hestoria temprana (1855–1900) ===
 
''The Daily Telegraph and Courier'' foi fundáu pol coronel [[Arthur B. Sleigh]] en xunu de 1855 pa ventilar un agraviu personal contra'l futuru [[comandante en xefe]] del [[Exércitu Británicu]], el príncipe [[Jorge de Cambridge]].<ref name="bbc">{{cita noticia|url=http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/3409185.stm|títulu=The UK's 'other paper of record'|obra=BBC News|idioma=inglés|fecha=19 de xineru de 2004|fechaacceso=20 d'avientu de 2007}}</ref><ref name="b1">Burnham, 1955. p. 1</ref> [[Joseph Moses Levy]], el dueñu de ''[[The Sunday Times]]'', alcordó imprimir el periódicu, y la primer edición publicóse'l 29 de xunu de 1855. El periódicu tuvo un costo de 2d y tenía cuatro página.<ref name="bbc"/> Nun foi un ésitu, y Sleigh nun pudo pagar a Levy la cuenta pola impresión.<ref name="b1" /> Levy fíxose cargu del periódicu, el so oxetivu siendo'l de producir un periódicu más baratu que los sos principales competidores en Londres, ''[[The Daily News (Reinu UníuXuníu)|The Daily News]]'' y ''[[The Morning Post]]'', p'ampliar el tamañu del mercáu polo xeneral.
 
Levy depués nomó al so fíu, [[Edward Levy-Lawson]], y [[Thornton Leigh Hunt]] pa editar el periódicu, y foi rellanzáu como ''The Daily Telegraph'', col lema «el más grande, el meyor, y el periódicu más baratu del mundu».<ref>Burnham, 1955. p. 5</ref> Hunt punxo los principios del periódicu nun memorando unviáu a Levy: «Tenemos De informar de tolos eventos sorprendentes de la ciencia, dichu de manera que'l públicu intelixente pueda entender lo qu'asocedió y pueda ver la so influencia na nuesa vida cotidiana y el nuesu futuru. El mesmu principiu tendría d'aplicase a tolos demás eventos, a la moda, a les nueves invenciones, a nuevos métodos de faer negocios».<ref>Burnham, 1955. p. 6</ref>
=== 1900–1945 ===
 
En 1908, el [[káiser]] [[Guillermo II d'Alemaña]] dio una polémica entrevista a ''The Daily Telegraph'' qu'estropió severamente les [[relación Alemaña-Reinu UníuXuníu]] y añedió a les tensiones internacionales na preparación hasta la Primer Guerra Mundial.<ref>{{cita web|url=http://www.history.com/topics/world-war-i/kaiser-wilhelm-ii|títulu=Kaiser Wilhelm II|obra=History.com|idioma=inglés|fechaacceso=21 de payares de 2014}}</ref><ref>{{cita web|url=http://wwi.lib.byu.edu/index.php/The_Daily_Telegraph_Affair|títulu=The Daily Telegraph Affair: The interview of the Emperor Wilhelm II on October 28, 1908|obra=The World War I Document Archive|editorial=Biblioteca de la Universidá Brigham Young|idioma=inglés|fecha=2 de xunu de 2009|fechaacceso=21 de payares de 2014}}</ref> En 1928 el fíu del 1.ᵉʳ barón Burnham vendió'l periódicu al 1.ᵉʳ [[vizconde Camrose]], en collaboración col so hermanu'l [[vizconde Kemsley]] y el 1.ᵉʳ barón Iliffe. Tanto les families Camrose (Berry) como Burnham (Levy-Lawson) quedaron arreyaes na xestión hasta que [[Conrad Black]] tomó'l control en 1986.
 
En 1937 el periódicu absorbió ''The Morning Post'', que tradicionalmente defendía una posición conservadora y vendíase principalmente ente la clase oficial retirada. Originalmente William Ewart Berry, 1.ᵉʳ vizconde Camrose, mercó ''The Morning Post'' col enfotu de publicar xuntu con ''The Daily Telegraph'', pero les males vientes del primeru llevar a combinar los dos. Per dellos años el periódicu foi retitulado ''The Daily Telegraph and Morning Post'' antes de volver ser a cencielles ''The Daily Telegraph''. A finales de la década de 1930 [[Victor Gordon Lennox]], editor diplomáticu del ''Telegraph'', publicó un periódicu priváu antiapaciguamiento, ''The Whitehall Letter'', que recibió gran parte de la so información de fugues de Sir [[Robert Vansittart]], el subsecretariu permanente del Ministeriu de Relaciones Esteriores, y [[Reginald «Rex» Leeper]], el secretariu de prensa del Ministeriu de Relaciones Esteriores.<ref name="Watt">{{cita llibro|apellíu=Watt|nome=Donald Cameron|títulu=Russia: War, Peace and Diplomacy|páxines=276–286|capítulu=Rumors as Evidence|editorial=Weidenfeld & Nicolson|añu=2004|apellíu-editor=Erickson|nome-editor=Mark|ubicación=Londres}}</ref> Como resultancia, Gordon Lennox foi monitoreado pol [[EL MIO5]].<ref name="Watt"/>
=== 2004–presente ===
 
Los hermanos Barclay mercaron el Telegraph Group per alredor de £665 millones a finales de xunu de 2004. Sir David Barclay suxurió que ''The Daily Telegraph'' yá nun podría ser el periódicu de la casa» de los [[Partíu Conservador (Reinu UníuXuníu)|conservadores]] nel futuru. Nuna entrevista con ''[[The Guardian]]'', dixo: «Cuando'l gobiernu tien razón vamos sofitalos». El conseyu de redacción sofitó al Partíu Conservador nes elecciones xenerales de 2005. El 15 de payares 2004 foi'l décimu aniversariu del llanzamientu de la páxina web del ''Telegraph'', ''Electronic Telegraph'', agora rellanzada como ''www.telegraph.co.uk''. El 8 de mayu de 2006, la primer fase d'un importante rediseño de la páxina web llevar a cabu, con un diseñu de páxina más amplia y un mayor protagonismu de los blogues d'audiu, vídeu y periodistes.
 
El 10 d'ochobre de 2005, ''The Daily Telegraph'' rellanzó incorporar una sección de deportes y una nueva sección de negocios independiente. El columnista estrella y analista políticu de ''[[The Daily Mail]]'' [[Simon Heffer]] dexó esi periódicu n'ochobre de 2005 pa reincorporase con ''The Daily Telegraph'', onde se convirtió n'editor asociáu. Heffer escribió dos columnes selmanales pal periódicu dende finales d'ochobre de 2005 y ye un collaborador habitual del podcast de noticies. En payares de 2005 el primer serviciu de podcast regular por un periódicu nel Reinu UníuXuníu poner en marcha.<ref>{{cita noticia|apellíos=Ponsford|nome=Dominic|url=http://www.pressgazette.co.uk/node/32570|títulu='Hear all about it' as the Telegraph launches podcast|obra=Press Gazette|idioma=inglés|fecha=18 de payares de 2005}}</ref> Xustu antes de Navidá de 2005, anuncióse que los títulos de telégrafu mover de llugar de Canadá en [[Canary Wharf]], a la plaza Victoria, cerca de la [[estación de Victoria]], nel centru de Londres.<ref>{{cita noticia|apellíos=White|nome=Dominic|url=http://www.telegraph.co.uk/finance/2928887/Telegraph-moves-to-Victoria.html|títulu=Telegraph moves to Victoria|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=22 d'avientu de 2005|fechaacceso=18 de setiembre de 2009}}</ref> La nueva oficina cunta con un diseñu «''hub and spoke''» de la sala de redacción pa producir conteníos pa ediciones impreses y en llinia.
 
N'ochobre de 2006, col so treslláu a Victoria, la compañía pasó a llamase Telegraph Media Group, reposicionándose a sigo mesma como una empresa multimedia. El 2 de setiembre de 2008, ''The Daily Telegraph'' foi impresu con color en cada páxina per primer vegada cuando dexó Westferry por Broxbourne, [[Hertfordshire]], otru brazu de la empresa de [[Rupert Murdoch]].<ref>{{cita noticia|url=http://www.pressgazette.co.uk/node/42016|títulu=Daily Telegraph unveils full-colour redesign|obra=Press Gazette|idioma=inglés|fecha=2 de setiembre de 2008|fechaacceso=18 de setiembre de 2009}}</ref> El papel ta tamién impresu en [[Liverpool]] y [[Glasgow]] por ''Newsprinters''. En mayu de 2009, les ediciones diaries y dominicales publicaron [[Escándalu de gastos del Parlamentu del Reinu UníuXuníu|detalles de gastos de los diputaos]]. Esto llevó a una serie d'arrenuncios d'altu perfil tantu de l'alministración gobernante llaborista y l'oposición conservadora.
 
En xunu de 2014, ''The Telegraph'' foi criticáu por ''[[Private Eye]]'' pola so política de sustitución de periodistes esperimentaos y alministradores de noticies con personal con menos esperiencia y [[Allugamientu en buscadores|optimizadores de motores de busca]]. El 10 de setiembre de 2014, el Telegraph Media Group empecipiaron la busca per mediu d'un anunciu nel ''The Daily Telegraph'' mesmu d'un nuevu Xefe de Periodismu Interactivo, indicando que los candidatos tienen de tener interés demostrable nes noticies y el periodismu (esperiencia de redacción anterior nun ye necesaria sicasí)».<ref>{{cita web|url=https://jobs.telegraph.co.uk/job/4300868/head-of-interactive-journalism/|títulu=Head of Interactive Journalism|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=10 de setiembre de 2014|fechaacceso=2 d'ochobre de 2014}}</ref>
== Postura política ==
 
''The Daily Telegraph'' foi políticamente conservador en tiempos modernos.<ref name="slate">{{cita noticia|apellíos=Curtis|nome=Bryan|url=http://www.slate.com/id/2152196/|títulu=Strange days at the Daily Telegraph|obra=Slate|idioma=inglés|fecha=25 d'ochobre de 2006|fechaacceso=2 de mayu de 2010}}</ref> Los venceyos personales ente'l editores del periódicu y la dirección del [[Partíu Conservador (Reinu UníuXuníu)|Partíu Conservador]], xuntu cola postura xeneralmente de [[Derecha política|derecha]] del periódicu y l'influencia sobre los activistes conservadores, dieron como resultancia al periódicu siendo comúnmente referíu, sobremanera en ''[[Private Eye]]'', como'l ''Torygraph''.<ref name="slate" /> Inclusive cuando se demostró que'l sofitu al Partíu Conservador cayera nes encuestes d'opinión y el del [[Partíu Llaborista (Reinu UníuXuníu)|Partíu Llaborista]] xubiera nelles (n'especial cuando'l so líder, [[Tony Blair]], renombró al partíu como «''New Labour''» al convertise en líder dempués de la muerte de [[John Smith (políticu británicu)|John Smith]] en 1994), el periódicu caltúvose lleal a'l conservadores. Esta llealtá siguió dempués de que'l Partíu Llaborista derrocó a'l conservadores del poder por un [[Elecciones xenerales del Reinu UníuXuníu de 1997|resultancia electoral aplastante en 1997]], y de cara a la victoria nes elecciones del Partíu Llaborista en [[Elecciones xenerales del Reinu UníuXuníu de 2001|2001]] y la tercera consecutiva victoria electoral de los llaboristes en [[Elecciones xenerales del Reinu UníuXuníu de 2005|2005]].
 
''The Daily Telegraph'' foi críticu del [[Partíu Nacional Escocés]]. Mientres el [[referéndum pa la independencia d'Escocia de 2014]], el periódicu sofitó la campaña ''[[Better Together (campaña)|Better Together]]'' que sofitaba'l «Non». El ''Telegraph'' publicó artículos críticos del comportamientu políticu escocés.<ref name="insecure">{{cita noticia|apellíos=Booker|nome=Christopher|url=http://www.telegraph.co.uk/comment/11314342/The-insecure-Scots-have-turned-in-on-themselves-and-against-us.html|títulu=The insecure Scots have turned in on themselves and against us|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=27 d'avientu de 2014|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref><ref name="destruction">{{cita noticia|apellíos=Anderson|nome=Bruce|url=http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/scotland/11314336/England-must-be-resolute-and-save-the-Scots-from-self-destruction.html|títulu=England must be resolute and save the Scots from self-destruction|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=27 d'avientu de 2014|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref><ref name="behaviour">{{cita noticia|apellíos=Hodges|nome=Dan|url=http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/scottish-independence/11296689/England-wont-put-up-with-Scotlands-behaviour-for-long.html|títulu=England won't put up with Scotlands behaviour for long|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=16 d'avientu de 2014|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref><ref name="indulged">{{cita noticia|apellíos=McTernan|nombre=John|url=http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/scotland/8730902/Tell-the-truth-Scotland-has-been-indulged-for-too-long.html|títulu=Tell the Truth Scotland has been indulged for too long|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=30 d'agostu de 2011|fechaacceso=31 d'avientu de 2014}}</ref> [[Alex Salmond]], el exlíder del PNE, llamó al ''Telegraph'' «estremu» mientres el programa ''[[Question Time]]'' en septiembre de 2015.<ref>{{cita web|apellido=Sparrow|nome=Andrew|título=John McDonnell apologises profusely on Question Time for comments praising IRA - as it happened|url=http://www.theguardian.com/politics/blogue/live/2015/sep/17/john-mcdonnell-and-alex-salmond-on-bbc-question-time|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=17 de setiembre de 2015|fechaacceso=18 de setiembre de 2015}}</ref>
=== Sitio web ===
 
''Telegraph.co.uk'' ye la versión en llinia del periódicu. Utiliza'l títulu de ''The Telegraph'' ya inclúi artículos de les ediciones impreses de ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph'', según conteníu namá pa Internet, tales como últimes noticies, característiques, galeríes de semeyes y blogues. Foi nomáu sitio web del añu del consumidor del Reinu UníuXuníu en 2007<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20140813001257/http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|títulu=AOP Award Winners 2007|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=3 d'ochobre de 2007|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|fechaarchivo=13 d'agostu de 2014}}</ref> y l'Editorial Dixital del añu en 2009<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20140723204947/http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|títulu=AOP Award Winners 2009 in full|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=2 de xunu de 2009|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|fechaarchivo=23 de xunetu de 2014}}</ref> pola ''Association of Online Publishers''.<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20090319144311/http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|títulu=Newspaper brands shine at AOP Awards|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=4 d'ochobre de 2007|fechaarchivo=19 de marzu de 2009}}</ref> El sitiu ta supervisáu por Kate Day,<ref>{{cita noticia|apellíos=Greenslade|nome=Roy|url=http://www.theguardian.com/media/greenslade/2014/feb/21/telegraphmediagroup-jason-seiken|títulu=Telegraph: Jason Seiken confirms MacGregor and Evans in editing roles|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=21 de febreru de 2014}}</ref> directora dixital del Telegraph Media Group. El restu del personal inclúin Shane Richmond, director de tecnoloxía (editorial),<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/shanerichmond/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Shane Richmond|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> y Ian Douglas, xefe de producción dixital.<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/iandouglas/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Ian Douglas|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> El sitiu, que foi'l focu de los esfuerzos del grupu pa crear una operación de noticies integrada a la producción de conteníos pa la impresión y en llinia de la mesma sala de redacción, completó un rellanzamientu en 2008 qu'implica l'usu del sistema de xestión de conteníos ''Escenic'', popular ente los grupos de periódicos noreuropeos y escandinavos. ''Telegraph TV'' ye un serviciu de televisión de [[vídeu so demanda]] empobináu por ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph''. Ta agospiáu na web oficial del ''Telegraph'', ''telegraph.co.uk''.
 
''Telegraph.co.uk'' convertir nel más popular sitiu de periódicu del Reinu UníuXuníu n'abril de 2008.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2008/may/22/abcs.digitalmedia|títulu=ABCe: Telegraph website overtakes Guardian|apellíos=Kiss|nome=Jemima|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=22 de mayu de 2008|fechaacceso=18 de setiembre de 2009}}</ref> Foi superáu por ''Guardian.co.uk'' n'abril de 2009 y más tarde por ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|apellíos=Kiss|nome=Jemima|títulu=ABCe: Guardian.co.uk takes top spot|url=http://www.guardian.co.uk/media/2009/may/21/abce-guardian-telegraph|fechaacceso=18 de setiembre de 2009|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=21 de mayu de 2009|ubicación=Londres}}</ref> N'avientu de 2010, ''Telegraph.co.uk'' yera'l tercer sitio web d'un periódicu británicu más visitáu periódicu con 1,7 millones de visitantes diarios en comparanza colos 2,3 millones de ''Guardian.co.uk'' y casi 3 millones del ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/21/november-abce-guardian-mail-online|ubicación=Londres|obra=The Guardian|apellíos=Halliday|nome=Josh|títulu=Guardian.co.uk passes 40m monthly browsers|fecha=21 d'avientu de 2010|idioma=inglés}}</ref>
 
En payares de 2012 los veceros internacionales qu'apuerten al sitiu Telegraph.co.uk tendríen que rexistrase pa llograr un paquete de suscripción. Los visitantes tuvieron accesu a 20 artículos llibres al mes antes de tener que suscribise pa tener accesu ilimitáu. En marzu de 2013, el sistema de pagu tamién se punxo en marcha nel Reinu UníuXuníu.<ref>{{cita web|url=http://www.telegraph.co.uk/subscriptions/terms-and-conditions/|títulu=Terms and Conditions|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés}}</ref>
 
==== Hestoria ====
== Hestories notables ==
 
En mayu de 2009 les ediciones diaries y dominicales publicaron [[Escándalu de gastos del Parlamentu del Reinu UníuXuníu|detalles de gastos de los diputaos]]. Esto llevó a una serie d'arrenuncios d'altu perfil tantu de l'alministración gobernante llaborista y l'oposición conservadora.
 
N'avientu de 2010, periodistes del ''Telegraph'' posando como constituyentes [[Vince Cable#Comentario a The Daily Telegraph d'avientu de 2010|grabaron secretamente]] al secretariu de negocios [[Vince Cable]]. Nuna parte ensin revelar de la trescripción dada a [[Robert Peston]] de la [[BBC]] por un denunciante infeliz qu'el ''Telegraph'' nun publicara los comentarios de Cable na so totalidá, Cable declaró en referencia a la [[ufierta pública d'alquisición de News Corporation por BSkyB]] fecha por [[Rupert Murdoch]], «Declaré la guerra al Sr. Murdoch y creo que vamos ganar».<ref>{{cita noticia|url=http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-12053656|títulu=Vince Cable criticises Murdoch takeover in secret tapes|obra=BBC News|idioma=inglés|fecha=21 d'avientu de 2010|fechaacceso=21 d'avientu de 2010}}</ref> Arriendes de esta revelación, Cable tuvo la so responsabilidá nos asuntos de medios de comunicación, incluyendo fallo sobre los planes d'alquisición de Murdoch, retiraos del so papel como secretariu de negocios.<ref>{{cita noticia|apellíos=Wintour|nombre=Patrick|url=http://www.guardian.co.uk/politics/2010/dec/21/vince-cable-war-murdoch-gaffe|títulu=Humiliated Vince Cable stripped of Sky role after 'war with Murdoch' gaffe|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=21 d'avientu de 2010|fechaacceso=23 de xineru de 2011}}</ref> En mayu de 2011, la [[Press Complaints Commission]] caltuvo una quexa con al respective de l'usu pol ''Telegraph'' de subterfugio: «Nesta ocasión, la comisión nun tuvo convencida de que l'interés públicu yera tal como pa xustificar proporcionalmente esti nivel de subterfugios».<ref>{{cita noticia|apellíos=Robinson|nombre=James|url=http://www.guardian.co.uk/media/2011/may/10/daily-telegraph-vince-cable-tapes|títulu=Daily Telegraph censured by PCC over Vince Cable tapes|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=10 de mayu de 2011|allugamientu=London}}</ref> En xunetu de 2011, una empresa d'investigadores privaos contrataos pol ''Telegraph'' pa rastrexar l'orixe de la fuga llegó a la conclusión d'un «fuerte barruntu» de que dos exempleados del ''Telegraph'' que se treslladaren a [[News UK|News International]], unu d'ellos [[William Lewis]], tuvieren accesu a los arquivos de trescripción y d'audiu y penerar a Peston.<ref>{{cita noticia|apellíos=Halliday|nome=Josh|url=http://www.guardian.co.uk/media/2011/jul/22/willlewis-telegraphmediagroup|títulu=News Corp boss 'linked' to leak of Vince Cable's Rupert Murdoch comments|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=23 de xunetu de 2011|ubicación=Londres}}</ref>
== Premios ==
 
Nos ''British Press Awards'' de 2010, ''The Daily Telegraph'' foi nomáu «Periódicu nacional del añu» pola so cobertoria del [[Escándalu de gastos del Parlamentu del Reinu UníuXuníu|escándalu de gastos de 2009]] (llamada «Primicia del añu»), con William Lewis ganando «Periodista del añu».<ref name=gazetteroll/> El ''Telegraph'' ganó «Equipu del añu» en 2004 pola so cobertoria de la [[guerra d'Iraq]].<ref name=gazetteroll/> El periódicu tamién ganó «Columnista del añu» de 2002 hasta 2004: [[Zoë Heller]] (2002), [[Robert Harris]] (2003) y [[Boris Johnson]] (2004).<ref name=gazetteroll>{{cita web|título=British Press Awards 2010: Full list of winners|url=http://www.pressgazette.co.uk/node/45225|obra=Press Gazette|idioma=inglés|fecha=24 de marzu de 2010|fechaacceso=24 de xunetu de 2011}}</ref>
 
== Referencies ==
 
[[Categoría:Publicaciones fundaes en 1855]]
[[Categoría:Periódicos de Reinu UníuXuníu]]
[[Categoría:Periódicos n'inglés]]
[[Categoría:Medios de comunicación de Reinu UníuXuníu]]