Diferencies ente revisiones de «Ciencia militar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(P|p)erío(d|os) +\1erio\2)
Llinia 46:
*'''Ofensiva:''' Prindar, retener y esplotar la iniciativa. L'acción ofensiva ye la manera más efectiva y decisivu de llograr un oxetivu común claramente definíu. Les operaciones ofensives son los medios por aciu los cualos una fuerza militar captura y caltien la iniciativa mientres caltien la so llibertá d'acción y consigue resultancies decisives. Esto ye fundamentalmente verdá en tolos niveles de la guerra.
 
*'''Masa:''' Amasar los efectos d'un poder de combate devastador nel momentu y llugar decisivos. Consiguir la masa ye sincronizar tolos elementos del poder de combate onde tengan un efectu decisivu sobre una fuerza enemigo nun períoduperiodu curtiu de tiempu. Amasar los efectos, más que concentrar les fuerces, puede faer posible que fuerces numbéricamente inferiores puedan consiguir resultancies decisives, ente que se llinda la esposición al fueu enemigo.
*'''Economía de Fuerces:''' Emplegar tol poder de combate disponible de la manera más efectiva posible; asignar un poder de combate mínimu esencial a los esfuerzos secundarios. La economía de fuerces ye la distribución y l'usu juicioso de les fuerces. Nenguna parte de les fuerces tienen de ser dexaes nunca, ensin un propósitu. L'empléu del poder disponible de combate pa xeres tales como ataques llindaos, defensa, retrasos, engañu, o inclusive operaciones retrógrades tiense que sopesar en relación a consiguir la masa n'otru llugar del campu de batalla nel llugar y momentos decisivos...
Llinia 161:
Inclúi una parte políticu-social, referida a los problemes de la guerra polo xeneral y de la construcción militar del Estáu, y una parte técnicu-militar, qu'enceta les cuestiones específiques de los medios, les formes y los métodos de la llucha armada.
 
Pola so esencia ye defensiva, y básase na disuasión, entendida como la evidencia de qu'el costo políticu, material y humanu d'una agresión militar contra Cuba sería prohibitivu y escarecería de perspectiva de trunfu. Adoptar pa un períoduperiodu dáu, perfeccionar dacuando, y camúdase por una nueva cuando asoceden tresformamientos trascendentes nes condiciones que la determinen. L'actual ta vixente dende la década de los 80.
 
=== Venezuela ===