Diferencies ente revisiones de «Bandera de los Países Baxos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones de llistaos y nomes mal formaos del inglés
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- caltien + caltién )
Llinia 26:
Cuando los Países Baxos sublevar contra'l rei [[Felipe II d'España]], los rebeldes combatíen con el colores naranxa, blancu y azul, el colores del [[Guillermo d'Orange|Príncipe d'Orange]]. La bandera tricolor convertir nel símbolu del Príncipe d'Orange y recibió el nome de ''[[Prinsenvlag]]'' (“la bandera del Príncipe”).
 
Nel so día foi enseñar nacional de les [[Provincies Xuníes de los Países Baxos]] y de la [[República de Suráfrica]]. Na actualidá caltiencaltién entá en dichos países una fuerte carga identitaria. Nun se sabe cuándo s'esplegó per primer vegada, pero apaez n'ilustraciones que daten del empiezu de la Guerra de la Independencia.
 
Los oríxenes de la bandera atopar na revuelta contra'l españoles que tuvo llugar nos Países Baxos tres la imposición del duque d'Alba, [[Fernando Álvarez de Toledo y Pimentel|Fernando Álvarez de Toledo]], como gobernador. Los rebeldes arrexuntáronse en redol a [[Guillermo d'Orange|Guillermo'l Taciturno]], príncipe d'Orange y duque de Nassau, que foi nomáu [[estatúder]] de [[Países Baxos|Holanda]] y [[Zelanda]] tres la declaración d'independencia de les Provincies Xuníes en 1581.