Diferencies ente revisiones de «Dire Straits»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- caltien + caltién )
Llinia 26:
En 1976, Mark decide formar con amigos del Loughton College una banda que se fai llamar ''Café Racers'' cola que toca en pubs y escueles cercanes al colexu onde imparte clases. Por eses feches, el so hermanu menor David treslladar a Londres y, tres unes selmanes agospiáu en casa de Mark, acaba viviendo en Farrer House, un bloque d'apartamentos nel barriu de Deptford, al sudeste de Londres, onde comparte un pisu de la primer planta con un baxista de Leicester llamáu [[John Illsley]]. Una mañana, al tornar a casa dempués de tar fuera tola nueche, [[John Illsley]] atopar a Mark dormiendo nel suelu del salón cola cabeza recostada nuna siella. Foi'l primer alcuentru ente dambos poco primero de la so primer actuación xuntos. Una nueche na que'l baxista de ''Café Racers'' taba enfermu Mark píde-y a John que lu sustituya, dando empiezu a una llarga y estrecha collaboración. Dambos dan cuenta llueu de que, a pesar de tener una bona reputación nel ámbitu de los pequenos clubes locales, ''Café Racers'' tienen un futuru llindáu.<ref name=OF/>
 
N'abril de [[1977]], Mark dexa'l so pisu de Buckhurst Hill y treslládase a vivir con David y John a Farrer House. Mark caltiencaltién el so puestu de profesor, ente que John trabayaba nuna tienda de discos y David como asistente social en Deptford. Dende esa fecha hasta principios del branu de 1977, los trés compañeros dedicaben bona parte del so tiempu llibre a ensayar nel apartamentu composiciones propies, principalmente de [[Mark Knopfler]]. Foi entós cuando los trés deciden formar un grupu, anque-yos falta un batería. Mark piensa nel intre nel antiguu componente de [[Brewer's Droop]], [[Pick Withers]], con quien tocara en 1973 y que considera ideal pal tipu de música que faen. Tenía esperiencia yá que tocara con ''The Primitives'' y una bona reputación como músicu d'estudiu.
 
La llegada de [[Pick Withers]], amás d'apurrir daqué d'esperiencia profesional nel mundu musical, dexa completar una verdadera banda de rock, una vieya aspiración de Mark, y empezar a tomase les coses más en serio. Les dotes de Mark como músicu y compositor poner de manifiestu dende un principiu, según la so personalidá y la so esixencia en consiguir un estilu musical que los estreme del restu. Adulces vase alzando como líder de la incipiente banda.
Llinia 65:
Los cambeos siguieron na alliniación de la banda: salió Hal Llindes y entró [[Jack Sonni]] pa sustituyilo. Amás, la banda contrata a Guy Fletcher como un segundu teclista. En 1985 llanzar a la vienta ''[[Brothers In Arms]]'' que foi un xigantescu ésitu internacional, del que salieron dellos singles, incluyendo'l que foi númberu unu "[[Money for Nothing]]". Nel álbum participaba tamién [[Sting (músicu)|Sting]] ente otros. La portada d'esti discu, con una de les guitarres de Mark Knopfler nella, ye una de les más famoses de la hestoria de la música contemporanea. Nesti discu atópense, amás del yá mentáu "Money for Nothing", temes como "[[So Far Away (cantar de Dire Straits)|So far away]]", "[[Walk of Life]]" o "[[Brothers in Arms (cantar)|Brothers in Arms]]", cantar que trata del horror de la guerra con un fondu musical que fai la lletra entá más estremecedora, si quepe.
 
La xira mundial que siguió al álbum en [[1985]]-86 foi un auténticu ésitu, incluyendo una apaición en [[Live Aid]] el [[13 de xunetu]] de 1985, con [[Sting (musico)|Sting]] como vocalista invitáu. La xira remató nel Entertainment Centre de Sídney, Australia, onde Dire Straits inda caltiencaltién el récord d'apaiciones consecutives (21 nueches), la postrera de les cualos ye conocida pola so versión ''calypso'' de "So Far Away" y una improvisación del cantar folk australiana "Waltzing Matilda". Nun períodu de dos años, Dire Straits tocó 247 conciertos en más de 100 ciudaes distintes.
 
Ayudó al gran ésitu d'esti discu, ''[[Brothers in Arms]]'', el fechu de que foi unu de los primeros trabayos grabáu digitalmente na so totalidá y que tuvo disponible nel novedosu (naquel momentu) formatu [[Compact Disc]]. Esto tuvo l'efectu colateral de faelo unu de los álbumes más vendíos ente'l consumidores partidarios d'esta nueva tecnoloxía. Coles mesmes, el nuevu formatu yera un escelente escaparate pa una meticulosa producción de Knopfler de los sos primeros álbumes, lo que llevó a munchu siguidores a volver mercar los anteriores trabayos. En parte como resultáu d'esto Dire Straits foi la banda con mayores vientes nel mundu a mediaos de los [[Años 1980|años 80]].