Diferencies ente revisiones de «Metro-Goldwyn-Mayer»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\bSían\b +Sean, -\bCharres\b +Charles)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- contien + contién )
Llinia 81:
* ''[[Virxes modernes]]'' ''([[Our Dancing Daughters]])'' (1928, más dos secuela)
* ''[[El cameraman]]'' ''([[The Cameraman]])'' (1928) de [[Clyde Bruckman]] y [[Buster Keaton]]. Una de les últimes xoyes de Buster Keaton en formatu llargumetraxe, el mesmu añu qu'el mesmu risible estrenó en cines el so igualmente gloriosa ''[[L'héroe del ríu]]''. Influyíu per un sitiu por [[Dziga Vertov]] y por dalgunos d'el narradores visuales más influyentes de la dómina (Murnau, Dreyer,...), Keaton constrúi una deliciosa pantomima onde'l gran públicu namá ve diversión asegurada, y el cinéfilu aprecia la complexidá fílmica de la propuesta. Imprescindible pa tolos amantes del séptimu arte.
* ''[[Show People]]'' ("Espeyismos", 1928) de [[King Vidor]]. La meyor película de "cine dientro del cine" rodáu na etapa muda del séptimu arte, con una Puxanza aceda y afaciendo cuentes cola industria, que contiencontién la meyor interpretación de [[Marion Davies]] que se recuerda.
* ''[[The Crowd]]'' (1928)
* ''[[A Woman of Affairs]]'' (1928)
Llinia 89:
 
=== Años 1930 ===
* ''[[Anna Christie (1930)|Anna Christie]]'' (íd., 1930) de [[Clarence Brown]]. Gran adaptación de la obra teatral de [[Eugene O'Neill]], pa unu de los mayores ésitos de [[Greta Garbu]] a nivel popular. Melodrama d'estilu clásicu, con una moza qu'intenta refaer la so vida y a la qu'el so escuru pasáu escuerre ensin tregua, contiencontién escelentes interpretaciones (terrible [[Marie Dressler]]), y un acusáu sentíu de la narrativa fílmica. El filme tuvo dos versiones.
* ''[[The Divorcee]]'' ("La divorciada", 1930) de [[Robert Z. Leonard]]. Melodrama de gran fuerza dramático, con [[Norma Shearer]] estrenándose como protagonista absoluta y ganando el preciáu [[premiu Óscar|Óscar]] a la meyor actriz dramática, y acompañada nada menos que d'unos jovencísimos [[Robert Montgomery]] y [[Clark Gable]]. La Shearer borda un papel que depués retomaría, per un sitiu, na maxistral ''[[Muyeres (película)|Muyeres]]'' de [[George Cukor]] ([[1939]]).
* ''[[The Big House]]'' (íd., 1930) de [[George Hill]]. Un pequeñu clásicu del cine carcelario, que convirtió n'estrella a un inolvidable [[Wallace Beery]], acompañáu de dalgunos de los meyores secundarios masculinos de la dómina ([[Phillips Homes]], por casu).