Diferencies ente revisiones de «Organización pa la Cooperación y el Desendolcu Económicu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Reinu Uníu +Reinu Xuníu)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- contien + contién )
Llinia 190:
* ''The Main Economic Indicators'' (Principales Indicadores Económicos), que se publicar mensualmente. Contien una gran selección d'indicadores estadísticos actuales.
* ''The OECD Communications Outlook and OECD Information Technology Outlook'', que se turnan cada unu per añu. Contienen los analises y les previsiones de les industries de comunicaciones y tecnoloxía de los países miembros y non miembros de la OCDE.
* [http://www.oecd.org/site/0,3407,en_21571361_34374092_1_1_1_1_1,00.html ''The OECD World Factbook''], publicáu en llinia añal y permanentemente, como aplicación pal iPhone, Android y disponible pa imprimir. ''The World Factbook'' contiencontién más de 100 indicadores ambientales, económicos y sociales, cada unu presentáu con una definición clara, sofitada con tables y gráficos. Ye de llibre accesu en llinia y brinda tolos datos en formatu [[Excel|Microsoft Excel]] al traviés de [[StatLinks]].
* ''Human Capital: How what you know shapes your life'', el primer llibru de ''Insights Series'' de la OCDE, publicáu en [[2007]]. Este analiza los datos importantes de la OCDE a introducir al respective de cuestiones económiques y sociales fomentándose escontra los llectores ensin especializar. Otros llibros de la serie tomen el comerciu internacional, el desenvolvimientu sostenible y la migración internacional.