Diferencies ente revisiones de «Galería Nacional d'Arte»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Astur treslladó la páxina "Galería Nacional d\'Arte" a "Galería Nacional d'Arte"
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 7:
| ciudá = [[Washington D. C.]]
| dirección = 20565, [[National Mall]], Washington D. C.
| directordireutor = Earl A. Powell III |
construcción =
| inauguración = 1937
Llinia 49:
L'edificiu esti centrar en [[arte moderno]] y [[arte contemporaneo]], con una colección qu'inclúi obres de [[Pablo Picasso]] (''Familia de saltimbanquis''), [[Joan Miró]] (''[[La masía (Miró)|La masía]]''), [[Henri Matisse]], [[Jackson Pollock]], [[Andy Warhol]], [[Roy Lichtenstein]], [[Robert Motherwell]] y la mayor [[escultura móvil]] realizada por [[Alexander Calder]]. Tamién alluga les oficines centrales del muséu y un centru d'investigación.
 
En 2015-16 el muséu recibió más de 8.000 pieces procedentes de la [[Galería Corcoran]], institución que tres 150 años d'hestoria foi clausurada por problemes económicos a finales de 2014. Nesti conxuntu inclúyense exemplos de [[Delacroix]], [[Edgar Degas]], [[Mariano Fortuny]] (''La eleccióneleición de la modelu'') y [[Pablo Picasso]].
 
=== Xardín d'escultures ===
Llinia 59:
La Galería Nacional d'Arte financiar con dineru público y privao. El gobiernu federal de los [[Estaos Xuníos]] apurre fondos al traviés de donaciones añales, pa sofitar les operaciones del muséu y el so caltenimientu. Toles obres d'arte, según los programes especiales, son realidá gracies a les donaciones privaes y a los fondos del muséu. El muséu nun forma parte de la [[institución smithsonian|Institución Smithsonian]], pero sí forma parte de les más de 90 instituciones culturales coles que la Smithsonian tien un conveniu d'afiliación.
 
Dalgunos d'el directoresdireutores del muséu más importantes fueron [[John Walter]] y [[J. Carter Brown]]. El directordireutor anguaño ye [[Earl A. Powell III]].
 
La entrada a los dos edificios de la Galería Nacional ye gratuita. El muséu abre acaldía pel hibiernu, de 10 de la mañana a 5 de la tarde (de 11 de la mañana a 6 de la tarde los domingos) y con un horariu estendíu pel branu.
Llinia 72:
 
==Referencies==
{{listarefllistaref}}
 
==Coordenaes==