Diferencies ente revisiones de «Casa de Bruce»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m (GR) File renamed: File:RobertBruceAndElizabethDeBurgh.jpgFile:Robert I and Isabella of Mar, Seton Armorial.jpg Criterion 3 (obvious error) · The arms depicted on the kirtle are clearly those of Bruce's first wife, Isabella of Mar. [https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7/Robert_I_and_Isabella_of_Mar.jpg Compare].
Llinia 17:
== Ascensión al tronu ==
{{AP|Roberto I d'Escocia}}
[[Archivu:RobertBruceAndElizabethDeBurghRobert I and Isabella of Mar, Seton Armorial.jpg|thumb|200px|[[Roberto I d'Escocia|Roberto de Bruce]] y la so segunda esposa, Isabel de Burgh.]]
Cola abdicación de Juan de Balliol, Escocia quedó ensin monarca. Roberto de Bruce xuró llealtá a Eduardo en [[Berwick-upon-Tweed]], pa incumplir esti xuramentu cuando s'incorporó a la rebelión escocesa l'añu siguiente. Nel branu de 1297 volvió con Eduardo y de nuevu xuró llealtá no que se conoz como la [[capitulación de Irvine]]. Bruce paez tar de parte de los escoceses mientres la [[batalla de la Ponte de Stirling]], pero cuando Eduardo tornó victoriosu a Inglaterra dempués de la [[batalla de Falkirk]] en 1298, les tierres de Bruce tierres de Annandale y Carrick fueron exentes de los señoríos qu'Eduardo asignaba a los sos siguidores. Al paecer el Señor de Bruce foi vistu como un home que la so llealtá inda podía ser ganada.