Diferencies ente revisiones de «Indiana Pacers»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-seis año\b +seis años, -cuatro año\b +cuatro años, -siete año\b +siete años)
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 69:
De resultes de les sos probes resultancies, los Pacers tuvieron que recurrir a trucos publicitarios p'atraer l'atención de les sos fans. Primero que empezara la temporada de [[1979]], l'equipu ufiertó a la estrella de baloncestu femenino Ann Meyers un contratu de prueba y convidar al campu d'entrenamientu d'Indiana. Convertir na primera, y hasta la fecha única muyer, en probar nun equipu de la NBA, anque finalmente nun llograra una plaza na plantiya final.
 
En [[1980]], los Pacers trespasaron a la estrella anotadora [[Adrian Dantley]] a [[Denver Nuggets]] en cuenta de [[George McGinnis]], antigua estrella del equipu na ABA. Anque nel pasáu foi un xugador bien importante pal conxuntu d'Indiana, na so vuelta contribuyó bien pocu mientres los dos años que tuvo nel equipu. English, contrariamente, afitóse como unu de los mayores anotadores de la hestoria de la NBA. Al añu siguiente, trespasaron la so eleccióneleición de [[Draft de la NBA de 1984|draft de 1984]] pol pívot Tom Owens de [[Portland Trail Blazers]]. Owens solo xugó un añu nos Pacers, causando pocu impactu. Esti trespasu, miráu trés años dempués, resultó ser horrorosu. La [[Temporada 1983-84 de la NBA|temporada 1983-84]] rematar col peor balance de la [[Conferencia Esti]]. Debíu al trespasu de Owens, los Pacers nun pudieron escoyer nos primeros puestos d'unu de los meyores drafts de la hestoria de la lliga, dexando escapar a futures estrelles como [[Hakeem Olajuwon]], [[Michael Jordan]], [[Sam Perkins]], [[Charles Barkley]] y [[John Stockton]].
 
La primer apaición de los Pacers nos playoffs foi na [[Temporada 1980-81 de la NBA|temporada 1980-81]], cayendo esaniciaos en primer ronda por [[Philadelphia 76ers]] en dos partíos. Esta foi la única vegada que se vio a los Pacers en playoffs dende [[1977]] hasta [[1987]].
Llinia 77:
=== La llegada de Reggie Miller ===
==== 1987-1989 ====
[[Reggie Miller]] foi drafteado polos Pacers en [[Draft de 1987|1987]], empezando la so carrera como sustitutu de [[John Y. Long|John Long]]. Munchos aficionaos de los Pacers nun tuvieron acordies con la eleccióneleición de Miller en cuenta de la de [[Steve Alford]], xugador de [[Universidá d'Indiana Indiana Hoosiers]]. L'equipu perdió los playoffs na [[Temporada 1987-88 de la NBA|1987-88]], drafteando a [[Rik Smits]] nel [[Draft de 1988]], y sufrió una temporada [[1988]]-[[1989|89]] desastrosa na que [[Dick Versace]] sustituyó a Jack Ramsay nel banquín de los Pacers, rematando 28-54. Pero l'equipu fadría un trespasu que darréu daría resultancia, unviando a [[Herb Williams]] a [[Dallas Mavericks]] por [[Detlef Schrempf]].
 
==== 1989-1990 ====
Llinia 92:
[[Larry Brown]] foi'l nuevu entrenador del equipu pa la [[Temporada 1993-94 de la NBA|temporada 1993-94]], y el xeneral mánager Donnie Walsh completó un por demás criticáu trespasu (daquella) qu'unviaba a Schrempf a [[Seattle Sonics]] en cuenta de [[Derrick McKey]]. Los Pacers empezaron la temporada como típicamente veníen faciendo años tras, pero increíblemente en [[abril]] ganaron los sos últimos ocho partíos de la temporada, rematando con 47 victories, récord de la franquicia. En primer ronda barrieron a los [[Orlando Magic]] de [[Shaquille O'Neal]], ganando por fin la primer serie de playoffs na so hestoria. En semifinales de conferencia ganaron a [[Atlanta Hawks]] nuna dura eliminatoria por 4-2.
 
Foi mientres les Finales de Conferencia cuando los Pacers, y n'especial Reggie Miller, fixéronse un nome na lliga, gracies a les actuaciones de Miller nos momentos calientes del partíu qu'a puntu tuvieron d'esaniciar a los Knicks. De la nueche al día, Miller convertir nuna superestrella de la NBA, y foi nomáu tri-capitán de la selecciónseleición estadounidense que ganó la medaya d'oru nel [[Campeonatu mundial de baloncestu de 1994|Mundial de 1994]].
 
==== 1994-1995 ====
Llinia 186:
 
==== 2013-presente: Aspirando al campeonatu ====
Un añu dempués d'arrenunciar al cargu, vuelve [[Larry Bird]] al puestu de Presidente d'Operaciones. Nel Draft del 2013, los Pacers escueyen a [[Solomon Hill]] na posición Nᵘ 23 de la xeneral. Mientres la temporada baxa, los Pacers encargar de fortalecer la banca adquiriendo a la base [[C.J. Watson]], al bistechu [[Chris Copeland]], y a la nala-pivot arxentín [[Luis Scola]]. Nel últimu día de zarru de mercáu, xusto dempués del All-Star game, los Pacers axusten a [[Danny Granger]] a los [[Philadelphia 76ers]] a cambéu del escolata [[Evan Turner]], la nala-pivot [[Lavoy Allen]] y una eleccióneleición de segunda ronda nel draft del 2015.
== Trayectoria ==
'''''Nota''': G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories''
Llinia 318:
| valign="top" |
{| class="sortable" style="background:transparent; margin:0px; width:100%;"
! Nᵘ !! {{abreviación|Nac.|Namái s'indica la nacionalidá deportiva. Un xugador puede tener múltiples nacionalidaes, pero ta llindáu a xugar pa una única selecciónseleición nacional.}} !! Pos. !! Nome !! Altor !! Pesu !! Orixe
|-
<!-- llista de xugadores -->