Diferencies ente revisiones de «6 Hores de Fuji»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Xaguar +Jaguar)
m American -y Mans Series => American Le Mans Series
Llinia 5:
La primer edición duró 6 hores y formó parte del [[Campeonatu Mundial de Resistencia]]. Al añu siguiente, 1983, sumóse l'acabante crear [[Campeonatu Xaponés de Sport Prototipos]] y adoptóse la duración de 1000 km. El Mundial de Resistencia corrió ellí per últimu vegada en 1988. La carrera continó apostándose hasta que'l Campeonatu Xaponés de Sport Prototipos tuvo la so última temporada en 1992.
 
En 1999, ACO intentó instalar en Xapón un tornéu similar a l'acabante reformular [[American -yLe Mans Series]]. Pa ello, entamó los 1000 km -y Mans de Fuji como primer esperimentu, combinando les clases del ACO coles del [[Campeonatu Xaponés de Gran Turismos]]. Nissan y Toyota retirar de la resistencia en 2000, polo que'l proyectu non proseperó.
 
Los 1000 km de Fuji retornaron en 2007 pa la segunda y última temporada del [[Japan -y Mans Challenge]], un nuevu intentu del ACO de desembarcar en Xapón, sumándose a carreres d'igual duración en [[Twin Ring Motegi|Motegi]], [[Circuitu Internacional de Okayama|Okayama]] y [[Circuitu de Sugo|Sugo]].