Diferencies ente revisiones de «Culturismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones de llistaos y nomes mal formaos del inglés
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-(E|e)stadounidense +\1stauxunidense)
Llinia 27:
El fisicoculturismo fíxose más popular nos años 1950 y 1960 cola apaición d'aparatos de ximnasiu más sofisticaos, la unión a esti deporte de campeones de [[ximnasia]] y la divulgación simultánea d'entrenamientu de los músculos, sobremanera por [[Charles Atles]], que la so publicidá nos llibros d'historietes y publicaciones d'otros afaló a munchos mozos al entrenamientu con peses p'ameyorar el so físicu y paecese a los superhéroes del cómic.
 
De los atletes notables d'esta dómina tán l'estadounidenseestauxunidense John Grimek, campeón nacional de ximnasia y llevantamientu de peses, y el británicu [[Reg Park]], ganadores de los títulos de culturismu en competiciones recién creaes como Mr. Universu y Mr. America.
 
L'apaición de revistes especializaes, como ''Strength & Health'' o ''Muscular Development'' tuvo gran ésitu y repercusión. L'elencu de dellos culturistas nel cine foi otru importante vehículu pa la divulgación d'esti deporte. Ente los actores-culturistas más famosos figuren [[Steve Reeves]] y Reg Park, que se presentaron nos papeles de Hércules, Sansón y otros héroes llexendarios, bien de moda nun xéneru de cine denomináu ''[[peplum]]''. [[Dave Draper]] ganó fama pública al traviés d'apaiciones en ''Muscle Beach Party'', serie de películes con [[Annette Funicello]] y [[Frankie Avalon]].