Abrir el menú principal

Cambios

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 1 añu
m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-(E|e)stadounidense +\1stauxunidense)
El sitiu web foi llanzáu, sol nome de ''Electronic Telegraph'' al mediudía del 15 de payares de 1994 na see de ''The Daily Telegraph'' en [[Canary Wharf]] nos [[Docklands]] de Londres. Foi'l primer periódicu diariu basáu na web n'Europa. Primeramente'l sitiu publicó namá les principales noticies de la edición impresa del diariu, pero aumentó progresivamente la so cobertoria hasta que prácticamente tol periódicu realizar en llinia y el sitiu web tamién publicaba material orixinal. El sitiu web, agospiáu nun servidor Sparc 20 de [[Sun Microsystems]] y conectáu al traviés d'una [[llinia dedicada]] de 64 kbit/s arrendada de [[Demon Internet]], foi editáu por Ben Rooney. El personal clave detrás del llanzamientu del sitiu fueron Matthew Doull y [[Saul Klein]] y depués el xerente de marketing de ''The Daily Telegraph'', Hugo Drayton, y la desarrolladora web Fiona Carter. Drayton más tarde convirtióse en xerente direutor del periódicu.
 
Un golpe tempranu pal sitiu foi la publicación d'artículos de [[Ambrose Evans-Pritchard]] sobre [[Bill Clinton]] y la [[discutiniu Whitewater]]. La disponibilidad de los artículos en llinia traxo un gran públicu estadounidenseestauxunidense al sitiu. En 1997, el gobiernu de Clinton publicó un informe de 331 páxines qu'acusó a Evans-Pritchard de tráficu de «invenciones de derecha». [[Derek Bishton]], qu'aquel día asocediera a Rooney como editor, escribió más tarde: «Nos díes previos a ET, fuera bien pocu probable que daquién nos EE.XX. tuviera al tantu de la obra de Evans-Pritchard - y verdaderamente non na midida na que la Casa Blanca veríase obligada a emitir una llarga refutación como tal».<ref>{{cita noticia|apellíos=Bishton|nome=Derek|url=http://www.telegraph.co.uk/news/1471964/From-ET-to-TD.html|títulu=From ET to TD|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=5 de febreru de 2010|fechaacceso=2 de mayu de 2010|ubicación=Londres}}</ref> Bishton, quien depués se convirtió n'editor consultor pal Telegraph Media Group, foi siguíu como editor de [[Richard Burton (periodista)|Richard Burton]], quien foi despidíu n'agostu de 2006. Edward Roussel reemplazó a Burton.
 
==== ''My Telegraph'' ====