Diferencies ente revisiones de «Massawa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Reinu Uníu +Reinu Xuníu)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-(E|e)stadounidense +\1stauxunidense)
Llinia 34:
Les protestes de [[Exiptu]] y de [[Turquía]] nun tuvieron ecu en [[Europa]] y la guarnición exipcia, que nun opunxera nenguna resistencia a la ocupación, foi repatriada a finales del añu.
 
Mientres la [[Segunda Guerra Mundial]], un gran númberu de naves italianes y alemanes fueron fundíes pa bloquiar el puertu. Los barcos fueron salvaos y les instalaciones portuaries volvieron ponese en serviciu en 1942 pol capitán de navío estadounidenseestauxunidense Edward Ellsberg. Al ser el mayor y más seguru puertu de la mariña esta africana, según el mayor [[puertu d'agües fondes]] del Mar Coloráu, Massawa foi cuartel xeneral de l'armada etíope.
 
Mientres la [[Guerra de la independencia d'Eritrea]], unidaes del [[Frente Popular de Lliberación d'Eritrea]] tomaron Massawa en febreru de [[1990]] de resultes d'un ataque sorpresa llanzáu simultáneamente dende tierra y mar. El so ésitu atayó la principal vía de suministru del Segundu Exércitu Etíope en [[Asmara]], que, a partir d'entós, tuvo que ser per vía aérea. En respuesta, Mengistu Haile Mariam ordenó'l bombardéu de la ciudá, causando daños considerables.