Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q932586
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-(E|e)stadounidense +\1stauxunidense)
Llinia 53:
Un día cualesquier nel rodaxe d'una película empieza cuando llega'l personal al set a la so hora de trabayu. Los actores davezu tienen el so propiu horariu de trabayu. Una y bones el montaxe del set, el [[vestuariu]] y la [[llume]] pueden llevar delles hores o inclusive díes, estos móntense con anterioridá. El maquinista, los equipos de diseñu eléctricu y de producción davezu tán un pasu per delantre de les cámares y de los departamentos de soníu: pa ser más rápidos, mientres la escena ta empezándose a grabar, ellos tán preparando la otra.
 
Mientres el personal prepara'l so equipu, los actores tán nos sos camarinos yá col so vestuariu y ocúpense del pelo y del maquillaxe. Los actores ensayen el [[guion]] y ensayen col director, ente que los cámares y l'equipu de soníu ensayen con ellos y faen los últimos retoques. Finalmente ruédense tantes [[tomes]] como'l director deseye. Munches producciones estadounidensesestauxunidenses siguen un específicu procedimientu:
[[Archivu:Steven Spielberg with Chandran Rutnam in Sri Lanka.jpg|marco|derecha|[[Steven Spielberg]] con Chandran Rutnam en Sri Lanka, na producción de "Indiana Jones y el Temple de Doom" que s'estrenó en 1984.]]