Diferencies ente revisiones de «Reikiavik»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- \|\}\. +\n|})
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-(E|e)staunidense +\1stauxunidense)
Llinia 37:
Nes décades de [[1920]] y [[1930]] la creciente industria pesquero surdió de Reikiavik siendo'l [[bacalá u]]'l principal productu de la industria. Sicasí, pa finales de [[1929]] la [[Gran Depresión]] cutió a la ciudá cola desocupación y conflictos gremiales, de los cualos munchos terminaron en violencia.
 
Na mañana del [[10 de mayu]] de [[1940]], cuatro acorazaos de guerra llegaron a Reikiavik y fondiaron nel puertu. En poques hores, la ocupación [[Aliaos (Segunda Guerra Mundial)|aliada]] completar ensin esguilada de violencia. El gobiernu isllandés recibiera de parte del gobiernu británicu'l pidíu pa la ocupación, pero esta siempres fuera tornada, basándose na [[País neutral|política neutral]] adoptada pel país. Nos siguientes años que quedaben de la [[Segunda Guerra Mundial]], los soldaos británicos y darréu [[Estaos Xuníos|estaunidensesestauxunidenses]] construyeron bases en Reikiavik. El númberu de soldaos estranxeros en Reikiavik yera equivalente a la población actual de la ciudá.
 
Los efectos económicos de la ocupación fueron bien positivos pa la ciudá cuando s'esmorecieron los efectos de la Gran Depresión y la demanda aumentó como nunca antes. Los británicos construyeron el [[aeropuertu de Reikiavik]], qu'inda opera, y los estaunidensesestauxunidenses construyeron el [[Aeropuertu Internacional de Keflavík]], a unos 50 km de la capital.
 
El [[17 de xunu]] de [[1944]] fundóse la República d'Isllandia, y un [[Llista de Presidentes d'Isllandia|presidente]] escoyíu por votu popular asumió les funciones del monarca danés.