Diferencies ente revisiones de «Leni Riefenstahl»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-(E|e)staunidense +\1stauxunidense)
Llinia 20:
La so siguiente obra importante como direutora foi'l megadocumental de más de cuatro hores de duración ''Olympia'' (''Parte I Festival de les Naciones'' y ''Parte II Festival de la guapura'', 1938), na que filmó los [[Xuegos Olímpicos de Berlín 1936]], conocíos como les ''Olimpiaes de Hitler''. Verdaderu finxu cinematográficu una y bones nunca enantes habíense filmado unos JJ. OO. Sobre esti filme pesa'l discutiniu de ser tamién un trabayu propagandistico a favor del réxime nazi, por cuenta del so altu conteníu político. Aun así, cabo destacar los peculiares enfoques nos detalles instantáneos del movimientu, tomar en cámara lenta (anguaño, les sos técniques de tomes en movimientu son bien usaes) amás d'introducir meyores técniques y de producción utilizaos por Riefenstahl nestos trabayos, yá que foi pionera nel usu de medios y formes de rodaxe y post-producción bien comunes güei día nes producciones audiovisuales, pero de xuru innovadores na dómina.
 
Leni Riefienstahl llogró del réxime nazi toa clase de recursos económicos y técnicos y un fuerte sofitu como cineasta; goció non yá de poder aportar al cercanu círculu d'amistaes de Hitler, sinón tamién de munches garantíes y esceiciones, a diferencia d'otros cineastes alemanes de la dómina.<ref>[http://www.uhu.es/cine.educacion/cineyeducacion/figurasriefensthalt.html Riefensthal-cineasta del réxime nazi.]</ref> En 1938, yá con una gran fama precedente como cineasta del nazismu, [[Hollywood]] convidar pa promover la película ''[[Olympia (película de 1938)|Olympia]]''; sicasí, la [[Nueche de los cristales rotos|persecución a los xudíos n'Alemaña]] perxudicar notablemente nos sos oxetivos cuando taba acabante llegar a los [[Estaos Xuníos]]. A pesar de que munchos críticos que vieron en priváu'l filme, declararon que yera una obra d'arte y non un apostoláu del nazismu, nun la sofitaron por cuenta de presiones de la una lliga antinazi bien poderosa nos medios estaunidensesestauxunidenses.
Aun así intentando nun perder el viaxe, pudo entrevistase privadamente con [[Walt Disney]]; pero esti, cortésmente, refugó ser el so aval ante los executivos de [[Hollywood]].<ref>[http://www.exordio.com/1939-1945/civilis/cine/leni.html Leni Riefenstahl]</ref>