Diferencies ente revisiones de «Formentera»

Contenido eliminado Contenido añadido
Alejl (alderique | contribuciones)
Alejl (alderique | contribuciones)
Llinia 85:
 
== Organización territorial ==
[[Ficheru:Obec Formentera.png|miniaturadeimagen]]
La organización tradicional del territoriu ye en parroquies y véndes. Les parroquies son [[Sant Francesc de Formentera]], [[Santu Ferran de ses Roques]] y [[Pilar de la Mola]], los trés pueblos principales de la isla. Nos últimos años desenvolviéronse otros pueblos eminentemente turísticos: se Llombes, calóse o la Sabina. Les véndes ye una organización típica d'Eivissa y Formentera motivada pola población tradicionalmente tremada. La isla ta estremada en catorce véndes.
 
Línea 91 ⟶ 92:
 
Con éses l'ámbitu de Formentera quedó independiente de venceyos institucionales con [[Eivissa]], cuidao que dexó de depender, como hasta entós, del [[Conseyu d'Eivissa y Formentera]].
[[Ficheru:Consell formentera 2007.png|miniaturadeimagen]]
 
Les elecciones al Conseyu de Formentera, que se llevaron a cabu'l 2011 ganar la formación [[Xente por Formentera]], una formación localista y d'esquierdes que ganó 6 rexidores. El PP llogró 4 rexidores. De llueñe, el Partíu Socialista en Formentera y el Grupu d'Independientes de Formentera obtengueren 2 rexidores cada unu. Jaume Ferrer foi escoyíu alcalde y, consecuentemente, presidente del Conseyu de Formentera.