Diferencies ente revisiones de «Rexón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
m correiciones
Llinia 33:
Ye una rexón d'un [[país]] definida por una economía específica predominante: rexón petrolera, ganadera, agrícola, agropecuaria, industrial, etc.
 
L'especialista n'estudios rexonales, Leonid Hernández, especifica qu'una rexón vista dende la concepción económica ye aquella estructura espacial dende la cual les fuerces granibles y les relaciones de producción atoparatópase en función de la resultancia d'un productu común a un territoriu concretu. Esti constituyir en tradición ya identidá rexonal dientro del procesu de la producción a lo llargo de la hestoria rexonal, funcionando dende la base económica territorial como sistema homoxéneu y coherente, anque non exentu d'irregularidaes, debíu al calter suxetivu qu'algama'l procesu de la producción y la resultancia de la mesma en términos históricos y identitarios. Ye según podemos identificar región tipo con resultantes granibles: rexones vinícoles, rexones ganaderes, rexones madereres, rexones cañeras. El productu económicu qu'identifica a cada rexón, otorgar sentíu al procesu dinámicu de les relaciones socioculturales del territoriu, lo que fai que la mesma conviértase nun cuerpu homoxéneu distintu a otros de la so mesma naturaleza.<ref>Hernández Sánchez, Leonid Y. Concepciones alrodiu de la rexón. Tesis n'Opción al Grau Científicu de Doctor en Ciencies Filosófiques. L'Habana. Cuba. 2010.</ref>
 
Exemplos: el Corn Belt nel Mediu Oeste norteamericanu (Petrina del maíz, rexón agropecuaria y d'industries cárnicas), el Cotton Belt (Petrina del [[algodón]]) nel sur de los Estaos Xuníos, el valle del [[Ríu Ruhr|Ruhr]] en [[Alemaña]] (rexón siderúrxica ya industrial), Los Llanos colombo-venezolanos y la Pampa n'Arxentina (rexones agropecuaries), el Xura en Suiza (rexón llechera y reloxera), los campos d'agricultura y ganadería en Méxicu, les cuenques petroleres en Méxicu, según munches otres.