Diferencies ente revisiones de «Ruta Real Persa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-edC +e.C.)
m «Anguañu» => «Anguaño»
Llinia 4:
 
==Percorríu de la Ruta Real==
El percorríu de la carretera reconstruyóse al traviés de los escritos d'Herodotu, de restos [[arqueoloxía|arqueolóxicos]], y d'otres fontes hestóriques. Escomenzaba nel oeste en [[Sardes]] (a unos 96 km al este d'[[Esmirna]] na actual [[Turquía]]), viaxaba pal este, anguaño nel centru de la parte septentrional de Turquia hacia l'antigua capital [[Asiria|asiria]], [[Ninivé]] (anguañuanguaño [[Mosul]], [[Iraq]]), dende ellí empobinaba pal sur hacia [[Babilonia]] (anguañuanguaño [[Bagdá]], [[Iraq]]). Cerca de Babilonia, la ruta dixebrábase, una viaxaba hacia'l noroeste y l'oeste cruciando [[Ecbatana]], siguiendo la [[Ruta de la Seda]], la otra continuaba pal este hacia la futura capital persa, [[Susa]] (anguañuanguaño n'[[Irán]], y hacia el sudeste pa [[Persépolis]].
 
==Hestoria de la Ruta Real==
A causa de que la ruta nun siguía nin el camín más curtiu nin el más fácil ente las ciudaes importantes del Imperiu persa, los arqueólogos creen que les seiciones más occidentales de la ruta pudieran construyise polos reis asirios, yá que la ruta sigui al traviés del corazón del so antiguu imperiu. Los segmentos más orientales (anguañuanguaño nel norte d'Irán) coinciden cola mayor ruta comercial conocida. la Ruta de la Seda.
 
Si qu'asina, Daríu I fixo que la Ruta Real tuviera la reconocencia actual al ameyorar la calzada y coneutar partes estremaes creando un enxeme unificáu, orixinariamente comu un móu rápidu de comunicación pal usu de los mensaxeiros del reinu o ''pirradaziš''