Diferencies ente revisiones de «Jeep»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m «Mercés-Benz» => «Mercedes-Benz»
Llinia 121:
 
 
El '''Grand Cherokee WK''' caltiense entá como un modelu luxosu del segmentu del que Jeep ye prácticamente un miembru únicu de ''Off-Road SUV'', esto ye, de vehículos utilitarios tou terrén. A pesar de qu'esisten otres marques qu'ufierten vehículos similares, Jeep caltuvo estes propiedaes en tolos sos vehículos a precios de games medies, consolidándose como una marca bien popular y reconocida de vehículos tou terrén. Comercializar colos motores PowerTech V6 de 3.7L, PowerTech V8 4.7L FlexFuel, que puede funcionar con gasolina y etanol, un HEMI V8 5.7L d'altes prestaciones y con desconexón automática de la metá de los cilindros pa menguar el consumu; y un turbodiésel V6 3.0{{esd}}L d'orixe [[Mercedes-Benz]], famosu por ser unu de los motores diésel más eficientes que se produxeren gracies a el so sistema d'inyección ''[[common-rail]]'' d'última xeneración. El Grand Cherokee tamién ta disponible na versión especial SRT-8, propulsado por un HEMI V8 de 6.1{{esd}}L de 428{{esd}}cv, lo que-y dexa competir en prestaciones con modelos como'l [[MercésMercedes-Benz ML63 AMG]] (510cv), [[Porsche Cayenne Alterio]] (500{{esd}}cv) y Alterio S (550{{esd}}cv) o'l [[Volkswagen Touareg W12]] (450cv).
 
Modelos posteriores como'l '''Jeep Liberty KJ''' caltuvieron la imaxe de bon rendimientu fora de la carretera. A pesar de sustituyir la exa ríxida delanteru por una suspensión independiente, colo cual piérdense facultaes tou terrén, el reemplazu del llexendariu Cherokee (nome col que se viende fora d'USAR) resultó ser tou un ésitu. Mientres tola so carrera granible tuvo propulsado por motores de gasolina PowerTech L4 de 2.4L y PowerTech V6 de 3.7L, que tamién s'emplega nos Dodge Durango y Ram; y por motores turbodiésel CRD L4 de 2.5L y 2.8L d'orixe VM (Italia), emplegaos tamién nes versiones europees del [[Chrysler Voyager]] y del [[Dodge Nitro]]. Anguaño un nuevu modelu, el '''Liberty KK''' que tien correxíos dellos de los erros que se detectaron mientres la primer serie atópase en procesu de llanzamientu, y una de les sos característiques más notables ye'l techu en lona desmontable Sky Slider que recuerden al [[Citroën 2CV]] disponible de forma opcional; cuenta de forma única col motor V6 de 3.7L, [[Archivu:JeepPatriotfrontQuarter01.jpg|thumb|250px|left|Jeep
Llinia 152:
Los primeres Jeep's fueron importaos pol exércitu arxentín posterior a la [[Segunda Guerra Mundial]] y nun tuvieron mayor usu civil (sacante en delles películes y unes pocoñín de unidaes). Cola instalación de Kaiser en [[Arxentina]], decidir en 1956 industrializar el Jeep n'Arxentina y fabricalo so llicencia poles [[Industries Kaiser Arxentina]], al pie de un cientu de derivaos, tales la '''[[IKA Estanciera]]''' (Willys Overland Station Wagon), y dellos desenvolvimientos locales como'l Baqueano (versión pick-up), utilitariu (versión furgón carrozado de fábrica) y el Jeep Cargueru (xasis pa carrozar o semi-carrozado) el cual produciéronse 589 unidaes. Darréu, llegaría la pick up [[Jeep Gladiator]] fabricada localmente hasta mediaos de los 70's, cuando Renault adquier dafechu'l paquete accionario d'Industries Kaiser Arxentina y centra na so marca la producción de la planta de [[Barriu Santa Isabel (Córdoba, Arxentina)|Santa Isabel]], [[Provincia de Córdoba (Arxentina)|Provincia de Córdoba]].
Igualmente, l'exércitu arxentín usó los IKA y caltuvo los vieyos Willys importaos a fines de la década de 1940 y hasta los 50 y ye común ver en delles concentraciones o alcuentros ciertos Willys de diversos años.
Tres dellos años ensin mayor participación, en 1996 constrúyese una nueva fábrica en [[Córdoba (Arxentina)|Córdoba]], más precisamente nes axacencies de la ciudá capital de la provincia mediterránea, en Ferreyra, onde se producen los [[Jeep Cherokee]] y Grand Cherokee hasta fines de 2000, cuando decide cerrase la planta por cuenta de la fusión que tuviera llugar tiempu antes (1998) ente'l grupu Chrysler y Daimler-Benz. Asina, centróse l'actividá industrial na planta de MercésMercedes-Benz de González Catán y al añu siguiente decidióse la importación dende Austria de la gama Jeep (quitando'l Wrangler dende Estaos Xuníos d'América).
 
== El Jeep Willys en Colombia ==